וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב 'ראש'

ירון אדרי

20.3.2007 / 14:36

סדנת השיפורים האמריקאית של ג’ק ראש, מציגה מוסטנג מוכנה למסלול הדראג וחוקית לכביש באופן סדרתי, כמעט

אתר רשמי

ליהנות מכל העולמות. זאת פחות או יותר המשאלה של כל אחד ואחת, משהו כמו לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה בשתי החתונות תוך כדי החזקת המקל משני קצותיו. סדנת 'ראש' (ROUSH) אומנם לא החלו לערוך חופה וקידושין, אך עם הפיתוח האחרון שלהם יוכלו 50 מאושרים להשתמש ביום יום בגרסת המירוץ המיוחדת של המוסטאנג סטייג' 3.

המוסטאנג העדכנית הגיעה לסדנה ואת פיתוחה ניהל ג'ק ראש בעצמו תוך שהוא עושה שימוש בנסיון העשיר שצבר במסלולי הנאסקאר והדראג (מירוצי מיאוץ). מטרתו הייתה אחת, ליצור מכונית דראג חזקה שתוכל לשמש את בעליה גם בנסיעת 'בית עבודה' ובחזרה. כל שינוי שלא היה לרוחו של ג'ק, החזיר את המהנדסים אל המחשבים ולוחות השירטוט ולאחר מכן נוסה מחדש עד לשביעות רצונו.

חבילת ה'דראג-פק' שמורכבת על המוסטאנג 2007 כוללת מתלה אחורי ספורטיבי משופר, חישוקים קלים ועליהם צמיגי סליקס ומערכת הינע משודרגת הכוללת גיר מירוצים ודיפרנציאל אחורי מיוחד. עם 430 כוחות סוס ומומנט של 55.3 קג"מ, לוקח למוסטאנג כ-11 שניות להגיע ממצב עמידה למרחק של 403 מטר (רבע מייל – אורכו של מירוץ דראג). למרות השינויים הנ"ל, יוכל נהג המירוץ להינות מנוחות בנהיגה מנהלתית כשהוא ספון בכיסאות הנוחים.

המוסטאנג דראג-פק תיוצר כאמור ב-50 יחידות בלבד ותימכר בנקודת מכירה אחת בלבד הממוקמת בפלורידה. כל שנותר לנו זה לראות את הסרט ולקנא שלנו אין.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully