וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TTרגל ליותר

ירון אדרי

22.3.2007 / 9:21

האודי TT החדשה עוד לא הספיקה לצבור מספיק קילומטראז' וכבר יש מי שמצא את הדרך לשדרגה

רק אתמול סיפרנו לכם כי האודי TT היא אחת מהפיינליסטיות בתחרות מכונית השנה 2007 בקטגוריה הכללית ובקטגורית העיצוב והנה מגיעה אלינו חדשה מעניינת. סדנת JE דיזיין, המתמחה בשידרוגם של דגמי קונצרן VAG, החליטו לתת את דעתם האישית לנושא ולאחר נגיעות ומישושים הם משחררים את הקיטים הבאים ל-TT החדשה.

המעצבים ב-JE מודעים היטב כנראה לעיצובה המקורי הנאה של ה-TT ובמבט ראשון קשה לשים לב לשינויים. אם תסתכלו טוב, תגלו שהפגוש הקדמי קיבל תוספת קלה בתחתיתו, המוסיפה מעט אגרסיביות לפרונט ומאפשרת התאמת דיפיוזר אירודינמי מתאים. מאחור קיבלה ה-TT ארבע יציאות מפלט ובינהם דיפיוזר לשיפור היציבות במהירויות גבוהות. הספויילר המתכווננן בעכוזה, קיבל תוספת של כנפון קטן לשיפור כח ההצמדה בפניות.

במחלקת הגלגלים עמלו על התאמת חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש וצמיגי ספורט בחתך מתאים כשדרך חישוריהם ניתן להבחין במערכת הבלימה המשודרגת. צלחות בלימה ספורטיביות בקוטר של 330 מ"מ נוספו לציר הקדמי יחד עם קאליפר ארבע בוכנות ורפידות תואמות. אגב, לצנועים יותר ישנה האופציה לחישוקים פחות ראוותניים בקוטר 19 או אפילו 18 אינטש. לפני שנגיע לשיפורי המנוע נספר כי ערכת קפיצים מנמיכה את ה-TT ב-30 מ"מ וערכת קוילר-אוברים (בולמים וקפיצים מתכווננים) מוצעת אף היא כאופציה.

לדעתם של מהנדסי JE, מנוע ה-2.0TFSI לא חזק מספיק ועל ידי שינויים בתוכנת הניהול שלו ובהוספת מערכת פליטה ספורטיבית, העלו את הספקו ל-244 כוחות סוס ואת המומנט ל-36.2 קג"מ. שיפור המנוע הפחית בקצת יותר מחצי שנייה את התאוצה ל-100 קמ"ש שעומדת כרגע על 6 שניות בדיוק ובנוסף, מחוג המהירות יעצור כעת בהגיעו ל-244 קמ"ש. עם הנתונים האלה מתקרבת גרסת ה-2.0 ליטרים אל אחותה החזקה, ה-3.2 V6, שגם עליה עמלים כרגע המהנדסים. המטרה - 350 כוחות סוס שיגיעו בעזרתו של קיט טורבו נדיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully