וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק לויטרה ופרילנדר 2

25.3.2007 / 10:39

לנד-רובר פרילנדר 2 הוא הג'יפ הראשון שזוכה ב-5 כוכבים במבחני ריסוק. גרנד ויטרה קטף 4 כוכבים

ארגון הבטיחות האירופי חושף נתונים ממבחני ריסוק חדשים אשר נערכו לשני כלי רכב מקטגוריית הג'יפונים העירוניים. מבחני הריסוק לקטגוריה זו החלו בשנת 2002 עם ההונדה CR-V והציון המרבי שהצליחו כלי הרכב אלו להשיג היה 4 כוכבים וזאת בעיקר בשל משקלם הגבוה. גם הפרילנדר התקשה לשכנע וזה זכה לציון בינוני של 3 כוכבים בהגנה על נוסעים.

כעת, עם פרסום תוצאות המבחנים החדשים, מסתבר כי מהנדסי לנד-רובר לקחו לתשומת ליבם את התוצאות הקודמות, שכן הפרילנדר 2 החדש הצליח לגרוף את הציון המקסימלי של 5 כוכבים בהתנגשות חזיתית והגנה על הנוסעים ובכך להיות הראשון בקטגוריית הג'יפונים להשיג ציון שכזה. בסעיף ההגנה על ילדים זכה הפרילנדר בציון של 4 כוכבים.

עם זאת, המזכיר הכללי של ארגון הבטיחות האירופי מביע אכזבה קלה מתוצאות המבחנים. לדבריו, מגיעה לפרילנדר הערכה רבה אודות הציון במבחן הריסוק הקדמי, אך ציון של כוכב אחד בלבד במבחן דריסת הולך הרגל אינו מניח את הדעת. שכן, זה היה הציון אשר קיבל גם הפרילנדר הקודם ומכאן אנו למדים כי אין עדיין הפנמה של חשיבות מבחן זה בקרב יצרניות הרכב.

הג'יפון השני שנבחן היה הגרנד ויטרה. בניגוד לפרילנדר, הויטרה החדשה הצליחה להשיג ציון נאה של 3 כוכבים במקרה של דריסת הולך רגל ובכך להוית הג'יפון השלישי בלבד שמשיג ציון שכזה במבחן הדריסה. אולם, בשאר המבחנים, הצליח הגרנד ויטרה להשיג ציון של 4 כוכבים בהגנה על נוסעים בהתנגשות חזיתית ו-3 כוכבים בלבד בהגנה על ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully