וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

114 אלף שקל לרומסטר

25.3.2007 / 14:57

המשפחתית הקומפקטית החדשה של סקודה הושקה רשמית היום בישראל ולה מחיר אטרקטיבי מאוד

אחרי שכבש באופן כמעט מוחלט את שוק המוניות בישראל, ינסה יבואן סקודה לישראל לפנות טוב יותר לשוק הפרטי ואת זאת הוא מתכנן לעשות עם הרומסטר שהושקה היום רשמית בישראל, עם הפאביה החדשה שתגיע בעוד כחצי שנה והסופרב הסלונית שצפויה לנחות אצלנו בעוד כשנה וחצי.

על הרומסטר סיפרנו לכם במספר הזדמנויות בעבר, אך כעת ניתן לבשר כי היא נמצאת בארץ ורשמית כבר עונדת על פגושיה לוחית רישוי צהובה. חששות רבות ליוו את הגעת הרומסטר לישראל ורובן נוגעות כמובן לתג המחיר שיוצמד לה, שכן ללא נוכחות בקבוצת רישוי 2 (עד 114 אלף שקל), סיכויי ההצלחה עשויים להיות נמוכים ביותר. אולם דווקא כאן מגיעה ההפתעה: מחירה של הרומסטר החדשה בגרסת 1.6 ליטר (105 כ"ס) אוטומטית (6 הילוכים) יחל כבר ב-114 אלף שקל. במחיר זה תוכלו להתלבט בין שלוש רמות גימור המציעות צבעים שונים לתא הנוסעים.

הגרסה השניה בה תוצע הרומסטר מצוידת במנוע ה-1.9 ליטר טורבו דיזל שהספקו עומד גם כן על 105 כ"ס, אך יוצע רק עם תיבה ידנית במחיר של 131,500 שקל. גרסה זו נראית מתאימה מאוד גם כן לשוק המוניות, אך היבואן הצהיר כי מאמצי השיווק יופנו קודם אל השוק הפרטי והחדירה עם הרומסטר לשוק המוניות תיבחן בעתיד.

מבחינת האבזור, כל גרסאות הרומסטר יוצעו עם 4 כריות אוויר, ABS ו-EBD וגרסאות הבנזין יוצעו כסטנדרט גם עם מערכת בקרת היציבות ESP. למעונינים, תוצע אפשרות לרכוש את הרומסטר המשפחתית עם 6 כריות אוויר בתוספת תשלום ואז בעצם ליהנות מ-5 כוכבי הגנה בתאונות, על פי מבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופי, NCAP.

אם האבזור המוצע כסטנדרט אינו מספק אתכם, תוצע חבילת "פלוס" אשר תכלול בקרת אקלים אלקטרונית, פנסי ערפל, מושב אחורי מרכזי המתקפל לשולחן, כיוון גובה למושב הנוסע וחישוקים קלים בקוטר 15 אינטש תמורת 7,500 שקל. ואם זה לא מספיק, תוכלו לרכוש גג פנורמי העשוי זכוכית (מקורי) תמורת 6,000 שקל. צפי המכירות בישראל לשנת 2007 עומד על 300 יחידות.

הרומסטר החדשה נמצאת כבר באולמות התצוגה של סקודה ואת החשיפה הרשמית לציבור בארץ היא תעשה בתערוכת גלגלים בגני התערוכה בת"א אשר תפתח את שעריה בחול המועד פסח.

מבחן לרומסטר תוכלו למצוא כאן בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully