וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיגים חדשים ל-Goodyear

26.3.2007 / 16:47

גודייר השיקה היום שני צמיגים חדשים לשוק הישראלי, ה-F1 החדש למכוינות ספורט וה-DuraGrip לכל האחרים

חברת הצמיגים האמריקנית Goodyear השיקה הבוקר שני צמיגים חדשים לשוק הרכב הישראלי, עמם מקווה החברה להגדיל את אחיזתה בשוק הצמיגים בישראל. הצמיג הראשון, הוא מחליפו של ה-F1 המוכר אשר הספיק להתחבב בקרב מהגי מכוניות הספורט בזכות האחיזה הטובה אותה הוא מעניק. כעת, מציגה גודייר את הדור החדש של צמיג זה; שמו נותר F1 אך נוסף לו הכינוי 'אסימטרי'.

לטענת נציגי גודייר, זמן רב הושקע בפיתוח הצמיג החדש מתוך ההבנה כי מכוניות בכלל והספוטר בפרט נעשות כבדות ומהירות הרבה יותר ולכן הדרישות מהצמיגים ממשיכות לעלות. בין החידושים בצמיג זה ניתן למצוא חוזק בדופן הצמיג לטובת עמידות טובה יותר תחת עומסי פניות ועיוותים, סוליה אסימטרית לפיזור טוב יותר של מים והקטנת ההתנגדות לגלגול. צמיג זה מוגדר כצמיג לביצועים קיצוניים ומיועד לכלי רכב ספורטיביים והוא יוצא במידות שבין 17 אינטש ל-20 אינטש.

הצמיג השני שהושק הוא ה-DuraGrip והוא יחליף את דגמי ה-GT2 וה-GT3. צמיג זה מיועד לכלי רכב עממיים יותר וסיווג המהירות שלו הוא עד 190 קמ"ש. גם הוא מציע טכנולוגיה דומה לזו של ה-F1 אך יוצא בשלל מידות בין הגדלים של 13 ועד 15 אינטש.

בשנת 2006 בישראל כ-1.9 מיליון צמיגים ויבואן גודייר לישראל מקווה להגדיל את נתח האחיזה בשוק שעומד כיום על כ-10 אחוזים. מחירים מדויקים לצמיגים אלו לא נמסרו לנו, אך כבר בימים הקרובים ניתן יהיה למצוא אותם בפנצ'ריות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully