וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח ה-G של אינפיניטי

27.3.2007 / 10:26

אינפיניטי מציגה מכונית קופה יוקרתית חדשה בתערוכת ניו-יורק. בתפריט: מנוע חזק והיגוי לארבעת הגלגלים

אינפיניטי, חטיבת מכוניות היוקרה של ניסאן תחשוף בתערוכת ניו-יורק הקרובה את הדור השני למכונית הקופה הפופולרית, ה-G אשר תיקרא מעתה G37. מכונית זו תהיה הראשונה לקבל את מנוע ה-V6 3.7 ליטר החדש של אינפיניטי (ניסאן) אשר מציע תזמון משתנה כפול לשסתומי היניקה וגם לפליטה. טכנולוגיה זו מסייעת למנוע החדש אשר נפחו צמח ב-200 סמ"ק ביחס לקודמו, להפיק 330 כ"ס ו-37.3 קג"מ. כמו כן, מהנדסי אינפיניטי מצהירים על תצרוכת דלק משופרת מבעבר ועל הפחתה ניכרת בכמות המזהמים שפולטת המכונית.

האמריקנית ידועים בחיבתם לתיבות אוטומטיות, אפילו יותר מאיתנו הישראלים ולכן ה-G37 תוצע עם תיבה אוטומטית בעלת 5 הילוכים עם אפשרות להעברת הילוכים בעזרת מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה. אולם, אם יהיה מישהו שיתעקש על תיבה ידנית, תהיה אפשרות לקבלה עם אחת כזו בעלת 6 הילוכים.

ה-G37 תציע מלבד שלד קשיח יותר, גם מערכת היגוי חדשה הפועלת על כל ארבעת הגלגלים. לטענת אינפיניטי, מערכת זו משפרת מאוד את התנהגות ובטיחות המכונית בכבישים מפותלים, שכן מלבד ההיגוי, מערכת זו מסוגלת לשלוט גם על גיאומטרית המתלים ולשפר את ריסון הגוף תחת עומסי הפניות והעלאת האחיזה בכביש.

כל הטכנולוגיה החדשה הזו עטופה גם בגוף חדש אשר נראה חלק וזורם, אך גם שרירי במידה מסוימת. מסביב לגוף ניתן למצוא מסיטי אוויר (ספוילרים ודיפיוזרים) לשיפור זרימת האוויר סביב הרכב והחיבור לכביש נעשה בעזרת חישוקי 18 או 19 אינטש. בתא הנוסעים, מלבד עיצוב חדש לגמרי, אנו אמורים למצוא חומרים טובים יותר וכן גם עליה משמעותית באיכות ההרכבה. רשימת האבזור נכון לרגע זה ארוכה מאוד ועיקריה הם: מערכת ניווט עם מסך מגע, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת שמע של Bose עם 11 רמקולים, מגברים ודיסק קשיח בנפח 9.3 ג'יגה לאחסנת מאות שירים או מספר סרטים באורך מלא.

כאמור, ה-G37 תוצג רשמית לקהל האמריקני בתערוכת ניו-יורק הקרובה, ולא, אל תצפו שתגיע באופן סדיר לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully