וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן: השנים הטובות לפנינו?

27.3.2007 / 14:54

בשלוש השנים הקרובות, מותג פולקסווגן צפוי לקבל חיזוק של ממש עם דגמים חדשים ורמת בטיחות גבוהה ביותר

באירוע עיתונאים מיוחד שנערך היום, הציג יבואן פולקסווגן את תחזיתו לשלוש השנים הקרובות ובה מסתמן עיבוי הדגמים המוכרים, החלפת כמה מהם בחדשים והרחבת ההיצע לדגמי נישה חדשים. אולם, לפני שנספר לכם על הצפוי לבוא, נסכם את שנת 2006 החולפת.

בשנת 2006 נמכרו בישראל 6,002 כלי רכב פרטיים במדויק, מספר הממקם את צ'מפיון מוטורס בעשירייה המובילה של שוק הרכב הישראלי. נתון כלל לא רע בייחוד לנוכח העובדה כי מותג פולקסווגן אינו נוכח בשוק הליסינג הגדול בישראל. נתון זה מרשים גם מהבחינה כי הוא מציג עליה של 34 אחוזים ביחס למכירות בשנת 2005. בשנת 2007 מקווה היבואן להגדיל את המכירות ב-10 אחוזים נוספים לכדי 6,600 כלי רכב פרטיים ועד שנת 2010 להגיע לכדי 10,000 כלי רכב ממותג פולקסווגן.

את נתון זה הוא מתכנן להשיג במספר שלבים אשר יחולקו לשנים הקרובות: ראשית, כבר נמצאים בישראל שלושה דגמים חדשים ומחודשים שהם הטוארג לאחר מתיחת פנים, אשר מתוכנן להימכר בכ-250 יחידות השנה (ירידה לעומת אשתקד, בעקבות "בעיות מלאי"), הטוראן TSI והגולף גם כן בגרסת ה-TSI. זוהי אותה גרסה עליה סיפרנו בעבר אשר מצוידת במנוע 1.4 ליטר בנזין שנעזר גם במגדש על' וגם במגדש טורבו כדי להפיק 140 סוסים, תוך כדי הענקת צריכת דלק טובה. מחירה של מכונית זו שתיקרא גולף GT בגרסתה האוטומטית וברמת אבזור גבוהה, ינוע בין 155 ל-157 אלף שקל. הטוראן בעל שבעת המושבים יציע בנוסף למנוע זה, גם מנוע דיזל בנפח 1.9 ליטר ו-105 כ"ס. שני מנועים אלה ישודכו לתיבת ה-DSG.

בנושא הבטיחות הצהיר היבואן כי משנת 2008, כל דגמי פולקסווגן אשר ימכרו בישראל יגיעו ברמת בטיחות גבוהה מתמיד וכמעט חסרת תחרות. כל המכוניות יציעו כסטנדרט את כל מערכות הבטיחות האלקטרוניות כמו ESP, בקרת משיכה ועוד וכן יציעו 8 (!) כריות אוויר ואף 9 כריות אוויר עם הוספת כרית אוויר להגנה על ברכי הנהג. עד אז, במהלך שנת 2007, ימכרו כל מכוניות פולקסווגן למעט הפולו כסטנדרט עם 6 כריות אוויר. מחירי המכוניות אגב, יישאר ללא שינוי.

בשנת 2008 אנו אמורים גם לפגוש מספר דגמי פולקסווגן חדשים בישראל כמו הטיגואן; רכב כביש-שביל אשר יתחרה ראש בראש מול הטויוטה ראב 4, אך על פי ההצהרות, אמור להציע יכולות שטח טובות יותר כדי להצדיק את כינויו – בייבי טוארג. הוא יצויד במנועי 2.0 ליטר בנזין עם 170 כ"ס וכן מנוע הדיזל המוכר בנפח 2.0 ליטר ו-140 כ"ס. חשיפתו הרשמית של הטיגואן ביצור סדרתי צפויה לתערוכת פרנקפורט הקרובה (יולי).

שניה היא הפאסאט CC, שזו למעשה גרסת קופה לפאסאט המוכרת והיא תצויד במנוע 1.8 ליטר טורבו חדש מסדרת ה-TSI והוא יציע 160 כ"ס. כמו כן, לקראת סוף שנת 2008 יגיע הדור השישי לגולף, מעט מוקדם מהצפוי. חשיפתה הרשמית מתוכננת למרץ 2008 על בימת תערוכת ז'נבה. במהלך תקופה זו, אנו נזכה לראות גם את הפולו החדשה.

אם נרחיק מעט את המבט, לעבר שנת 2010, אנו נשמח לגלות כי השירוקו החדשה גם כן תעשה עליה, אך טרם נמסרו פרטים מדויקים יותר. כמו כן, היבואן עושה מאמצים כדי לקבל את הכרת משרד התחבורה לקבלת הקלה במס למכוניות החברה אשר יצוידו במנועי הבלומושן החדשים בעלי זהום האוויר הנמוך במיוחד.

השנים הבאות הולכות להיות מעניינות מאוד במותג פולקסווגן, הן מבחינת היצע הדגמים והן מבחינת השדרוג המבורך לבטיחות. אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח על התפתחויות צפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully