וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעודת אחריות

ירון אדרי

28.3.2007 / 12:47

חטיבת הקלאסיקה של פרארי מבטיחה שיחזור מקורי עם תעודת אחריות. ככה זה כשיש עבר מפואר

בפרארי לא שוכחים את העבר. למעשה, בפרארי עמלים בכדי לשמר את העבר ו בדיוק לשם כך הוקמה בשנה שעברה חטיבת הקלאסיקה. המטרה העיקרית, לשחזר ולשמר את האקזמפלרים עם העבר המפואר.

האוטנטיות שבשחזור מתחילה במבנה בו שוכנת החטיבה. מדובר על המבנה שאכלס את מפעל פרארי המקורי ובו מתבצעת העבודה בטכנולוגיות של פעם. במהלך התהליך, עוברת כל מכונית בדיקות מעמיקות בכל רכיביה ובמקרה ונתגלה רכיב שאינו מקורי, באפשרותו של שהלקוח להחליפו. בתום התהליך מקבלות המכוניות תעודות המצהירות כי עברו שיחזור מקורי וכי הן תקינות במאת האחוזים. על התעודות חתום סגן נשיא החברה, פיארו פרארי.

בשנה בו קיים המפעל נרשמו 496 מכוניות לתהליך השיחזור, 84 מהן כבר נוסעות על כבישי איטליה. בעיקבות הדרישה הגבוהה, שואפים בפרארי להרחיב את הפעילות כבר בעתיד הקרוב. 17 סניפים אמורים להיפתח עד לסוף השנה ברחבי אירופה וארה"ב וסניפים נוספים בשנה הבאה.

פעילות החברה לא מסתיימת עם מסירת המכונית ללקוח. זה יוכל להצטרף לאירועים הקלאסיים שכוללים מפגשים שונים, ליגות מירוצים ותערוכות. השנה למשל, פרט לשאר האירועים במסגרת חגיגות ה-60, יעשו בפרארי מחווה למירוץ המילי-מילייה ההיסטורי בין ה-17 ל-19 במאי. באירוע זה תיקח חלק מכונית ה-315S, מכונית המירוץ המקורית איתה זכה פיארו טארופי במירוץ של 1957.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully