וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GM בתערוכת ניו-יורק

31.3.2007 / 17:36

GM מגיעה לניו-יורק עם קדילאק STS, שתי גרסאות כוחניות לביואיק, האמרים מחוזקים ומכוניות מיני של שברולט

יצרנית הרכב הגדולה בעולם, ג'נרל מוטורס לא ליקקה דבש בשנים האחרונות; הפסדי הענק שספגה מצד אחד והתחרות הגוברת מול מתחרותיה היפניות, חייבו את ידידנו האמריקנים לעשות שיעורי בית, שכן אם השנים הרעות ימשכו, GM עלולה לא רק לאבד את ההובלה בשוק הרכב העולמי, אלא אף לקרוס ולהתפרק. זו ככל הנראה הסיבה מדוע מתכננת GM להגיע לתערוכת ניו-יורק עם שלל דגמים וגרסאות של מותגיה והפעם בשם המגוון.

אחת מכוכבות התערוכה תהיה מכונית הסלון של קדילאק, ה-STS אשר מציגה סגנון חדש בעיצוב החוץ והפנים ובחזיתה ישכון מעתה מנוע V6 חדש אשר נעזר בטכנולוגיית הזרקה ישירה ומפיק 298 כ"ס. מהבחינה הבטיחותית, ה-STS תציע בקרת יציבות חדשה, בקרת סטייה מנתיב הנסיעה ואף מערכת למניעת שטחים מתים בצדי הרכב, כפי שכבר פגשנו בוולוו S80 החדשה. מקדילאק נמסר כי מכונית זו תגיע לאולמות התצוגה כבר בקיץ הקרוב.

אלפא דוג

מה כבר לא נכתב על משפחת האמר הקשוחה? בעצם הכל, כולל ביקורת על חוסר ידידותם לסביבה של כלים מפלצתיים אלו. בתערוכה הקרובה (4 באפריל) תציג GM שתי גרסאות חדשות; אחת להאמר H2 ואחת להאמר H3. הראשונה, תציע מנוע חזק עוד יותר להאמר H2, אך במטרה להדוף את הביקורת ה"ירוקה", ב-GM מצהירים כי מנוע זה יעיל יותר מקודמו ולכן פוגע פחות בסביבה. הגרסה השנייה מיועדת לדגם ה-H3 והיא תיקרא 'אלפא' אשר יקבל מנוע V8 חזק המפיק 295 כ"ס.

סופר ביואיק

אי שם בשנות הארבעים, הציעה ביואיק גרסאות שריריות למכוניותיה אשר תויגו תחת השם 'סופר' והן הוצעו ללקוחות במשך כ-18 שנים בטרם נזנחו. אולם היום, מציגה ביואיק שתי גרסאות סופר למכוניותיה, הלוצרן והלה-קרוס. הלה-קרוס תקבל מנוע V8 בנפח 5.3 ליטר (small block) המפיק 300 כ"ס. אחותה הלוצרן, תקבל גרסה חזקה יותר של מנוע ה'נורת'סטאר' V6 בנפח 4.6 ליטר המפיק 292 כ"ס. שתי גרסאות אלו יזכו ברשימת אבזור מפנק ארוכה יותר וכן בחזית מעוצבת ונאה יותר.

שברולט טרקס

בניגוד לכל הציפיות ולמותגים האחרים ב-GM אשר מיהרו להציג גרסאות מחוזקות ובזבזניות יותר מבעבר, שברולט בחרו לפנות אל הצרכנים הצעירים שאינם זקוקים למכוניות ענק זוללות דלק. על בימת שברולט נוכל למצוא שלוש מכוניות קונספט קטנות ומדליקות למראה אשר עוצבו בידי המחלקה הקוריאנית של המותג. בחזיתן שוכנים מנועים צנועים וחסכוניים בנפח של 1.0 ליטר בלבד והן אמורות לקסום לתושבי ניו-יורק הצפופה בזכות ממדיהן וצריכת הדלק הנמוכה שלהן.

בנוסף למכוניות אלו, תגיע גם הסאאב ביו-אתנול 100 אשר לוגמת דלק המופק מצמחים ומציגה רמה נמוכה מאוד של מזהמים בגזי הפליטה והספק של 300 כ"ס. מכונית זו כבר הוצגה רשמית בתערוכת ז'נבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully