וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק ומשעשע

ירון אדרי

1.4.2007 / 11:02

גם פורד מגיעה לתערוכת ניו-יורק כשבאמתחתה מספר יצירות מעניינות. השם שלבי אומר לכם משהו?

אחרי ש-GM פירסמה את תוכניותיה לקראת תערוכת ניו-יורק, מציגה יריבתה המושבעת פורד את הקלפים שלה. אס אחד לפחות יש לה (ואולי גם ג'וקר?!).

אקספדישן פאנקמאסטר פלקס

נתחיל במכונית הפנאי המבוססת על רכב השטח הגדול, האקספדישן. דגם הקונספט שעוצב על ידי הדי ג'יי פאנקמאסטר פלקס יגיע אל התערוכה בתצורתו הסופית לייצור. בהתאם לאופי ההיפ-הופ, תקבל ה-FMF עיצוב חיצוני נועז שתכלול צביעה באדום ושחור עם נגיעות של כתום והרבה כרום. את החבילה ישלימו חישוקי 20 אינטש מצופי כרום.

האבזור הפנימי יכלול מושבי עור ועליהם לוגו מיוחד, שבהתאם לבחירה יקררו או יחממו את עכוזו של הנהג ושותפו לנסיעה. מערכת ניווט תוצע כאופציה אך כסטנדרט תגיע מערכת שמע של אודיופיל בהספק של 340 וואט ומסכי DVD.

F-150 Foose

על ה-F-150 בטוח שמעתם. שוק הפיק-אפים הוא הגדול מסוגו בארה"ב וה-F150 מחזיק בבכורה שנים רבות. לא אחת אנו זוכים לקבל גרסאות חמות לדגם זה וכבר ראינו את מנוע ה-GT40 עושה הסבה. שיתוף פעולה עם המעצב צ'יפ פוס, אחראים לפיק-אפ החזק ביותר של פורד (מאז ה-SUT לייטינג ב-2004) כשמנוע ה-V8 טריטון מייצר 450 כוחות סוס ומומנט של קצת יותר מ-69 קג"מ נמצא בחזיתו.

התמיכה בסוסים תיעשה על ידי מרכב מונמך וחישוקים בקוטר של 22 אינטש (56 ס"מ!). ההחצנה ממשיכה בדמות פסי האורך המוכרים שתפחו בעוביים מקדימה ומאחור. פסי האורך מתחילים בפגוש והגריל החדשים, מתפצלים בחיבור השמשה הקדמית לשני צידי המרכב ונפגשים שוב בחלקה האחורי.

פרט לשוני החיצוני, יקבלו 500 היחידות המוגבלות קונסולה מצופה עור ולוחית המעידה על מספרה הסידורי. על מושבי עור והשטיחים תתנוסס חתימתו של פוס.

מוסטנג GT500KR שלבי

נתחיל בנתונים הכי מעניינים: 540 כוחות סוס ומומנט של 70.5 קג"מ ממנוע V8 בנפח 5.4 ליטרים המונשם בעזרת מגדש-על. ה- GT500KRהיא המוסטנג החזקה ביותר שיוצרה אי פעם ביצור סדרתי (ואף חזקה ממרבית תוצאות סדנאות השיפורים השונות).

ה-GT500KR תקבל מכסה מנוע אימתני מקארבון הכוללים כונסים שידאגו להעביר את כמות האוויר הדרושה אל המנוע. פרט לכך, עברו המתלים שינוי בכדי שיוכלו להעניק לשלדה התנהגות כשל מכונית מירוץ. ריסון הסוסים ייעשה בעזרת בלמי דיסק בקוטר 356 מ"מ.

40 שנים בדיוק עברו מאז המוסטנג KR המקורית של 1968 וה- GT500KR תיוצר במהדורה מוגבלת כמחווה אליה. 1,000 היחידות שיגיעו לשוק באביב 2008 יקבלו את חתימתו של קרול שלבי על מושבים. שלבי בעצמו יפתח את אירוע ההשקה למוסטנג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • פורד
  • שלבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully