וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח הצמדה

1.4.2007 / 12:38

משפחת הדגמים המשופרים של ניסמו מבית ניסאן מתרחבת עם הצטרפות ה-350Z השרירית

מכונית הקופה המרהיבה והספורטיבית של ניסאן, ה-350Z תגיע אל תערוכת ניו-יורק שתיפתח ב-4 באפריל, אחרי שעברה טיפול מסיבי בסדנת השיפורים של ניסאן – ניסמו.

ה-350Z פונה במובהק אל חובבי הנהיגה גם במצבה המקורי, אך בסדנת ניסמו מציינים כי כל השדרוגים בוצעו בה כדי להעצים את יכולותיה על האספלט. אמנם, החבר'ה המלוכסנים לא נגעו במנוע ה-V6 3.5 ליטר ו-306 סוסיו, אך טיפלו בכל רכיב אחר ברכב. אל מנוע זה הם שידכו תיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת 6 הילוכים, כאשר ההילוכים 1 עד 5 קצרים יותר והשישי מיועד לשיוט מהיר.

אנשי ניסמו פירקו לגמרי את גוף ה-350Z במטרה להקשיח את השלד על ידי הוספת ריתוכים חדשים וחזקים יותר לחלקי השלד וכן הוסיפו חיזוקים מיוחדים לחזית והאחור מעבר לגלגלים. כמו כן, הם הוסיפו ארבעה משככי זעזועים בסביבת תושבות הרדיאטור הקדמי ותא המטען מאחור, כדי להפחית את הוויברציות של הגוף.

זה רק ספורט

גם המתלים כוילו מחדש לכיוון ספורטיבי נמוך וקשיח יותר ומערכת הבלמים שודרגה לאחרת מבית ברמבו האיטלקית עם קאליפרים 4 בוכנות מלפנים ושתי בוכנות מאחור אשר אמורים לשפר משמעותית את יכולת הבלימה של המאסה. החישוקים המקוריים הוחלפו בחדשים מייצור ניסמו ובצבע אפור מטאלי כהה במידות 18 אינטש מלפנים ו-19 אינטש מאחור. חישוקים אלו נועלים צמיגי בריג'סטון פוטנזה דביקים במיוחד במידות 245/40 R18 מלפנים ו-265/35 R19 מאחור.

גם העיצוב החיצוני זכה בטיפול מקיף עם שלל תוספות אוירודינמיות ונתחיל מהחזית; מתחת לפגוש הקדמי נוסף ספוילר סנטר חדש שאמור לשפר את זרימת האוויר מתחת לרכב ולהוסיף לכוח ההצמדה של המתלה הקדמי. חצאיות צד מעטרות כעת את צדי הגוף והפגוש האחורי הוארך והוגדל כדי להכיל את מסיטי האוויר שמתחת לגוף ואת לועות האגזוזים הכפולים. המראה החדש אינו רק אגרסיבי למראה כפי שניתן להבין מהתמונות, אלא ניסמו מוסרים כי התוספות החדשות כולל הספוילר היושב על זנב המכונית, משפרים מאוד את אחיזת הרכב בפניות על ידי ניצול כוח ההצמדה של האוויר.

אחרון ברשימת השדרוגים הוא תא הנוסעים שקיבל מושבי ספורט חדשים העוטים בד שחור ואדום למניעת החלקה בזמן הישיבה עליו, ל רקע לבן ללוח המחוונים ולוחית מיוחדת עליה נרשם מספרה הסדרתי של המכונית במשפחת ניסמו.

גרסת הניסמו של ה-350Z תימכר לכל דורש בארה"ב תמורת תוספת תשלום כמובן, אך כשם שאחותה הסדרתית אינה מגיעה לישראל, אל תצפו שגרסת הניסמו המשודרגת תמצא את דרכה בכוחות עצמה אלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully