וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובשים את ארה"ב

ירון אדרי

1.4.2007 / 14:30

חטיבת היוקרה של ניסאן תגיע לאירופה בשנה הבאה, אך בינתיים, היא ממשיכה לכוון לשוק האמריקאי בפלח הקרוסאוברים

בשנה שעברה זכינו לראות את תחילת שיווק מותג לקסוס בישראל. חטיבת היוקרה של טויוטה שנולדה עבור השוק האמריקאי, החלה לפזול ברצינות לעבר שווקי אירופה. מותג היוקרה של ניסאן נקרא אינפיניטי ואם נסתמך על הצהרות חברת האם, גם הוא יעשה את דרכו בשנה הבאה לשוק האירופאי וסביר כי בדומה ללקסוס, יגיע גם לישראל.

מספר דוגמאות מהאינפיניטי FX ניתן לראות בישראל (הגיעו בייבוא אישי), אך עד שיחל כאן שיווק רשמי אנו נאלץ להסתפק בידיעות מעבר לים כמו על ה-EX קונספט שתוצג בתערוכת ניו-יורק. מהתמונות ניתן לראות כי מדובר בקרוס-אובר בעל עיצוב מעניין שלוקח את סגנון עיצוב הקופה שלב אחד קדימה עם הגג המשתפל מטה (והכנפון בקצהו) והדלתות האחוריות שנפתחות ממרכז כנפי הגלגלים האחוריים.

דגם הקונספט מציג מספר פריטי אבזור מעניינים ובראשם (תרתי משמע) הגג הפנורמי הקריסטלי הנע בין שקוף לשקוף למחצה בהתאם לרצון הנהג. פרט לכך ייעשה שימוש במערכת הנקראת AVN אשר כוללת מצלמות היקפיות לביטול מלא של השטחים המתים (אין לכן תירוץ עכשיו לתאונות חניה) וכמו כן שימוש במערכת LDP שתפקידה להתריע בעת זיהוי של סטייה מנתיב הנסיעה. ה-EX תעשה שימוש במערכות נוספות המגיעות כיום כסטנדרט במכוניות פרימיום כמו תאורה קדמית אקטיבית, תאורת לד מאחור ובמראות הצד ודלתות הנפתחות אלקטרונית.

הקרוס-אובר ייהנה מהנעה כפולה שתוזן ממנוע V6 ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית. עם ארבעה מתלים רב חיבורים עצמאיים, ישנה רמיזה על הכוונה התנהגות כביש נאותה יורת מאשר כיבוש מעלה הררי. חישוקי הסגסוגת יעטו צמיגים במידה 245/55/R19.
תחילת שיווק גרסת הייצור צפויה לסוף השנה הנוכחית ואם נסתמך על השאיפות לתחילת שיווק באירופה (ובישראל), הרי שנראה אותה על כבישינו כבר בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully