וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני דיסקו

ירון אדרי

4.4.2007 / 11:46

חשבתם שמכוניות אמריקאיות זוללות הרבה דלק? בשברולט משנים את התפישה עם מכוניות המיני קונספט

לאור היחלשות המותגים האמריקאים בארצם מולדתם, מכוונים היצרנים גבוה בתערוכת ניו-יורק, בכדי לאותת כי כוחם עדין במותנם. כך עשו בשבוע שעבר פורד וכך עשתה גם GM שהיום חושפת עוד 2 מכוניות קונספט בתצורת מיני. הרעיון: מכוניות קטנות, שובבות וחסכוניות הפונות לקהל יעד צעיר בגילו וברוחו. על העיצוב אחראית החטיבה הקוריאנית.

Beat

המכונית הירקרקה שבתמונה עונה לשם Beat שפירושו מקצב ועם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין, היא באמת אמורה להביא מקצב חדש לתנועה העירונית. עם מרכב האצ'בק 3 דלתות, הנעה קדמית ותיבה אוטומטית, היא לא תעלה עשן בכל יציאה מהרמזור אבל תשומת לב רבה היא בטוח תמשוך. בין האבזור הטכנולוגי הרב ניתן יהיה למצוא מערכת ניווט ומערכת שמע משוכללת.

Groove

למי שקצב הביט תזזיתי מידיי עבורו, ישנה האפשרות להירגע עם הגרוב. כשמה, מיועדת הגרוב לאנשים רגועים ושלווים יותר והרעיון שהוביל את עיצובה לקוח מדגמי הרטרו של חברת האם. עם מרכב חמש דלתות וצבע שחור, הגרוב פחות בולטת מאחותה השובבה ועם מנוע דיזל בנפח של ליטר אחד, היא תהיה גם פחות זריזה, אך יותר חסכונית. רגוע אחי.

Trax

את הטרקס הבאנו לכם בשבוע שעבר, אך המידע אודותיה היה דל. כעת אנו יכולים לספר לכם כי המיני השלישית בחבורה תקסום לאוהבי הבילויים וחיק הטבע. המיני-קרוס-אובר עושה שימוש בהנעה כפולה ועם אבזור חיצוני שמזכיר רכבי שטח גדולים, היא תשמש את בעליה לא רק ברחובות העיר. כחלק מהרעיון הסביבתי, תשמור הטרקס על איכות הנשימה עם מנוע בנפח ליטר אחד המופעל באמצעות גז.

בשברולט מציינים כי ישנה סבירות גבוהה להגעתן לייצור של שלושת הקטנות וההחלטה תיעשה בעזרת הקהל שיצביע עבורן באתר האינטרנט המיוחד שנפתח עבורן. מה אתם חושבים?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully