וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנטום קרב

ירון אדרי

10.4.2007 / 12:29

כסף רב קונה דברים רבים ובין היתר גם אויבים ואם יש לך מספיק משניהם, הרולס רויס הבאה נועדה לך

זוכרים את המרצדס פולמן המשוריינת עליה כתבנו לפני כחודשיים? אחת המסקנות מגירסת הפאר הממוגנת הייתה כמובן תג מחיר הצפוי להיות אסטרונומי ולכן, במיוחד לשם כך, נספר לכם כי המרצדס היא 'כסף קטן' לעומת הרולס-רויס המשוריינת.

לגבי יוקרתה של רולס רויס אין צורך להרחיב במילים ורק נספר שלידה, גם השם מייבאך נשמע פשוט. מי שיכולים להרשות לעצמם להיות בעלים של רולס רויס, הם יחידי סגולה שהמשכורת החודשית שלהם כוללת אינסוף ספרות משמאל לנקודה וכמו שמציין הפתגם, מרבה נכסים - מרבה דאגה.

דגם הפאנטום מקבל גירסה חדשה שתתאים בעיקר לאלה שהדרך למשכורתם הנוכחית לא היתה הכי לגיטימית, או לאלה שמסתירים מתחת לגלאבייה בארות נפט. הפאנטום תקבל את רמת המיגון RV7 (מקבילה ל-B7) שהיא הגבוהה ביותר בתקן העולמי למיגון מכוניות ומגוון המתכות והפולימרים העוטפים אותה ימנעו חדירת קליעים מרובי צלפים בקליבר גדול, רימוני יד, טילי כתף וקסאם.

שלדת האלומיניום והמתלים חוזקו על מנת להתאימם לתוספת המשקל ואילו המנוע נותר ללא כל חיזוק, עם 453 סוסים שיצטרכו להזיע קצת יותר. אבזור הפנים נותר ללא שינוי בכדי שהאח"מ/שייח סעודי הספון בתוכה יוכל להמשיך להתפנק גם תחת אש.

תג המחיר של הפאנטום לא נחשף, אך ללקוחות המאושרים באירופה או במזרח התיכון (הלא יהודים) הוא ממש לא איכפת.

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully