וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פנוי ב'אוקספורד'?

15.4.2007 / 9:33

בישראל המוניות לבנות, בארה"ב צהובות ובאנגליה בעיקר שחורות, אבל מה קורה כשפתאום מופיעה מונית ורודה?

כל מי שביקר אי פעם בלונדון, מכיר ודאי את המוניות המקומיות שהפכו כבר לפני שנים רבות לסמל העיר ולאטרקציה מקומית. מרבית המוניות זהות זו לזו, שכן במהלך השנים, תצורתן המסורתית נשמרה ברובה, ובכן, עד לרגע זה. לפני מספר ימים ניגש נהג מונית אל סניפי החברה וביקש לרכוש לעצמו מונית חדשה. עד כאן הכל בסדר, אך לבחור הבריטי היה תנאי אחד: שהיא תהיה צבועה בוורוד.

אנשי LTI (יצרנית המוניות) היו משוכנעים שמדובר במתיחה, אך משראו את רצינותו של הבחור וכי אין מצלמות בסביבה, החליטו לענות באותה הרצינות ללקוח. אותו בחור הוזמן אל פס הייצור של המוניות הלונדוניות ויחד עם צוות הצבעים הוא בחר את הגוון הנכון. אפילו מנכ"ל החברה ביקש להיות נוכח במקום וציין כי המוניות הלונדוניות צבועות במגוון צבעים, גם אם עיקרם שחור או לבן, אך זו ללא ספק הפעם הראשונה בה הם מתבקשים לצבוע מונית בוורוד 'סוכרייה'.

באותם רגעים, אירחה החברה סיור של תלמידי תיכון אמריקניים ומנכ"ל החברה מציין כי הבנות בקבוצה אהבו מאוד את המונית הורודה ולהערכתו למכונית זו תהיה השפעה חזקה מאוד ברחוב, וכצפוי, בעיקר על נשים. אז בפעם הבאה שאתם מגיעים ללונדון, חפשו את המונית הורודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully