וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסה אחר

ירון אדרי

15.4.2007 / 15:59

לאחר תצוגת הנפל בשבוע שעבר, חזר פליפה מאסה לעצמו וניצח את המירוץ בבחריין. אלונסו סיים רק חמישי ומוליך בצוותא עם רייקונן

שבוע לא קל עבר על קבוצת פרארי. חוסר הצלחתה בשבוע שעבר העלה מספר סימני שאלה לגבי יכולתה מול קבוצת מקלארן. עיקר השאלות הופנו ספציפית לגבי יכולתו של פליפה מאסה, לאחר שזה כשל לעקוף את לואיס המילטון הצעיר.

עבור מאסה, למירוץ בחריין משקל רב מאוד. בתחילת העונה הוא סומן כאחד הפייבוריטים לאליפות וכעת חלה עליו חובת ההוכחה. מאסה לא מתבלבל הפעם והוא קובע שוב, בפעם השנייה ברציפות, את ה'פול פוזישן'. את המקום השני על הגריד תופס המילטון הצעיר שממשיך בתצוגה הנפלאה שלו. קימי רייקונן מציב את הפרארי שלו במקום השלישי ואלונסו מזנק מהמקום הרביעי.

זינוק. מאסה מצליח הפעם לשמור על מקומו. מאחור, נצמדות אליו שתי מכוניות המקלארן יחד עם רייקונן, שמנסה להחזיר לעצמו את המקום שאיבד. ההקפה הראשונה עוד לא מסתיימת ומכונית הבטיחות יוצאת לקבוע את קצב התנועה. 2 תאונות נפרדות משאירות את ההונדה של ג'נסון באטון והטורו-רוסו של סקוט ספיד במרכז המסלול.

ההזנקה מחדש לא משנה את הסדר בראש חוד הנהגים שנותר זהה עד לעצירת התדלוק הראשונה, בעזרתה מצליח רייקונן לעקוף את אלונסו. בהמשך היה זה ניק היידפלד שמצליח גם הוא לעקוף את אלונסו שמסיים לבסוף חמישי לאחר מירוץ בינוני. מאסה כאמור, מנצח את המירוץ ואת שמחתו התקשה להסתיר אל מול המצלמות. המילטון מסיים שני ומשווה את מספר הנקודות שלו בטבלת האליפות לבן קבוצתו אלונסו ולרייקונן שסיים שני.

ואיפה רנו? מכתיבת הקצב של השנתיים האחרונות, ממשיכה לדשדש אי שם מאחור תוך שהיא נלחמת עם קבוצות אמצע הטבלה ולא בהצלחה יתרה. ג'יאנקרלו פיסיקלה מסיים רק במקום השמיני ומשיג עוד נקודת אליפות בודדה לקבוצתו. הייקי קובליינן, אחד מהכשרונות המאכזבים, מסיים במקום התשיעי וללא נקודות.

סדרת הפורמולה 1 איבדה לא מעט מעריצים בשנים האחרונות. היתרונות הטכנולוגיים יצרו בידול גדול בין הקבוצות עד למצב הנוכחי בו כל עקיפה מצריכה תוכנית הנדסית מקיפה. המירוץ בבחריין הוכיח כי לא נס ליחה של הסדרה ובמהלכו נרשמו עקיפות מרהיבות. הגדיל לעשות דיוויד קולטהארד הוותיק במכונית הרד-בול, שזינק מהשורה האחרונה בגריד ובתצוגה הירואית הגיע עד למקום השישי, ממנו נאלץ לבסוף לפרוש עקב תקלה טכנית.

לאחר שבועיים אינטנסיביים, יזכו הנהגים והקבוצות לשלושה שבועות של חופש עד למירוץ הבא שיביא את הסבב לראשונה העונה לאירופה. המירוץ ייערך במסלול קטלוניה הספרדי, שעבר לאחרונה מספר שינויים שלא זכו לאהדת הנהגים. עם שלושה נהגים בראש טבלת הדירוג וקבוצת ב.מ.וו המשתפרת, צפוי מירוץ מותח עוד יותר.

טבלאות הדירוג

דירוג הנהגים:
1. פרננדו אלונסו 22 נק'
2. קימי רייקונן 22 נק'
3. לואיס המילטון 22 נק'
4. פליפה מאסה 17 נק'
5. ניק היידפלד 15 נק'
6. ג'יאנקרלו פיסיקלה 8 נק'

דירוג היצרנים:
1. מקלארן-מרצדס 44 נק'
2. פרארי 39 נק'
3. ב.מ.וו-סאובר 18 נק'
4. רנו 9 נק'
5. טויוטה 5 נק'
6. וויליאמס-טויוטה 2 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully