וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי, עצור בצד!

18.4.2007 / 14:41

כחלק מחגיגות יום ההולדת 60 לפרארי, תרמה היצרנית האיטלקית סקלייטי 612 משופרת למשטרת לונדון. ממהרים, היזהרו!

כבר שמענו אינספור סיפורים אודות משטרת אנגליה וחיבתה למכוניות ספורט מהירות. למעשה, כבר ראינו את ה"כחולים" הבריטיים מאחורי ההגה של סובארו אימפרזה טורבו, מיצובישי איבולושן ואפילו למבורגיני גייארדו אבל הפעם נראה כאילו נשברו כל השיאים: כעת יוכלו השוטרים המהירים של אנגליה לבצע מרדפים מהירים במיוחד ובסטייל, כשהם נמצאים מאחורי ההגה של לא אחרת מאשר פרארי סקלייטי 612, ועוד עם ערכת שיפורים.

הסיבה לתרומה הנדיבה והמהירה של פרארי קשורה כמובן להמשך חגיגות יום ההולדת 60 של יצרנית ה'על' האיטלקית. חגיגות אלו החלו כזכור לכם במסע ארוך מסביב לעולם שתחילתו באבו-דאבי וסיומו במפעלי פרארי שבאיטליה.

הסקלייטי שנתרמה למשטרת אנגליה תהווה האטרקציה העיקרית כאשר תעבור שיירת מכוניות הפרארי באנגליה. למעשה, מפרארי מספרים כי חמישה שוטרים שהתנדבו למשימה (קשה לראות מישהו שיסרב) ינהגו בסקלייטי שנתרמה מבלפסט שבצפון אירלנד ועד ללונדון בראש שיירת מכוניות פרארי.

אם תהיתם, הפרארי הפראית הזו תישאר בידי משטרת אנגליה גם לאחר שהמסע יצא מהאי הבריטי וימשיך לצרפת ושם היא תשרת את משטרת התנועה. אולם, אם חשבתם שסקלייטי "סטנדרטית" תספיק לשוטרים הבריטים, טעות בידכם. הסקלייטי הזו מגיעה אליהם לאחר שעבר מסכת שדרוגים בבית פרארי שכוללת את הוספת חבילת ה'התנהגות' שכוללת מתלים מוקשחים ובלמים מחוזקים כדי שזו תוכל לרדוף ביתר יעילות אחרי פורעי החוק הבריטיים ומכוניותיהן המשופרות. את השירות למכונית זו, תעניק אגב פרארי למשטרה חינם למשך 4 שנים תמימות.

ולסיום, רק כדי לסבר לכם את האוזן, נספר לכם שמחירה של מכונית זו בבריטניה עומד על למעלה מ-1.7 מיליון שקל (לפני מסים). משהו כמו מחירן של 12 סובארו B4 במונחים ישראליים, אחרי מס. מלבד ה'סקסיות' שבדבר, קשה לנו לראות תועלת אמתית בתרומה, אבל איכשהו זה עשה לנו חשק להתגייס למשטרת התנועה של בריטניה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully