וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהאב איטלקי

ירון אדרי

21.4.2007 / 15:55

מעשה בלקוח מארצות ערב - שרצה להפוך את ריכבו לטיל קרב. ניסה, חיפש ולא וויתר - ככה זה כשכסף לא חסר

תנופת הספורט המוטורי בחצי האי ערב מעסיקה את מיטב יצרניות הרכב וסדנאות השיפורים ושלוחות צצות שם ללא הרף. רק השבוע סיפרנו לכם על השלוחה החדשה של סדנת 'רופ' הגרמנית בבחריין. לסדנת 'אוטודלתא' מאנגליה, המתמחה בשיפור תוצרת אלפא רומאו, אין עדיין שלוחה במפרץ, אך הזמנות רבות משם כבר יש לה.

לקוח מבוסס מאיחוד האמירויות, העונה לשם וואליד שיהאבי, לא הסתפק בשמו ורצה שגם האלפא GT שלו תתנהג כמו טיל. חיפושיו הביאו אותו אל סדנת 'אוטודלתא' בלונדון ולאחר שראה כי טוב, החליט להזמין את הקיט המלא של ה-'GT סופר-איבו'.

ה-'GT סופר איבו' היא שדרוג ל-'GT סופר' שהוצגה על ידי 'אוטודלתא' בשנת 2005. פרט לאבזור האווירודינמי החדש וכיול תואם לשלדה, זכה מנוע ה-3.2 למגדש-על של רוטרקס, אינטרקולר מוגדל, מזרקי דלק בספיקה גבוהה, גדישה של 0.55 באר וכמובן מחשב שיצליח לנהל את כל החגיגה. התוצאה שהתקבלה הייתה 341 כוחות סוס ב-6,450 סל"ד ומומנט של 39.7 קג"מ ב-4,800 אשר עוזרים ל-GT להאיץ תוך 5.2 שניות ל-100 קמ"ש.

'אוטודלתא' החליטו להירתם לבקשה המיוחדת והטיסו את כל החלקים הנחוצים יחד עם טכנאים ומהנדסים לדובאי וההרכבה בוצעה במוסך מיוחד שתרמה יבואנית אלפא-רומאו המקומית. מייד בתום העבודה, לקח שיהאבי את הטיל לניסוי במסלול המירוצים הבין-לאומי בדובאי. הניסוי הוכתר בהצלחה ושיהאבי הספיק מאז לבקר במסלול זה עוד מספר פעמים. טוב, דלק וצמיגים בטוח שלא חסר להם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully