וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפשה תחת

19.4.2007 / 19:05

בעקבות הצלחת ה-C4 בעולם, מרחיבה סיטרואן את ההיצע עם גרסת סדאן. בינתיים רק באמריקה הלטינית וסין

אתר יצרן

כולכם מכירים את הנוסחה המוכרת והפופולרית לפיה עובדים צרכני המכוניות בישראל, וכן, הכוונה אליכם: מרבית הצרכנים בארץ מחפשים את השילוש הקדוש של מנוע 1.6 ליטר, גיר אוטומטי ותצורת מרכב של 4 דלתות. המספרים בהחלט מדברים בעד עצמם שכן אלו ללא ספק המכוניות הנמכרות ביותר בישראל.

סיטרואן חשפה היום את המכונית שיתכן והייתה עוזרת לה להצליח טוב יותר בשוק המקומי: גרסת 4 דלתות ל-C4 הקומפקטית והמעוצבת שלה. בסיטרואן מספרים כי ה'נוצ'באק' (כינוי לתצורת ה-4 דלתות) המיוצרת בארגנטינה שומרת על כל המאפיינים שהפכו את אחותה ה-5 דלתות לפופולרית בעולם, לרבות מאפייני הנהיגה, הנוחות והאבזור אשר סייעו לה להימכר בכ-540 אלף עותקים מאז שהוצגה ב-2004. אך כעת, עם המידות החדשות: אורך של 477 ס"מ, רוחב של 177 ס"מ, גובה של 151 ס"מ ובסיס גלגלים ארוך למדי של 271 ס"מ, היא אמורה להיות מרווחת ושימושית הרבה יותר מגרסת ה-5 דלתות. תא המטען שלה מגיע כעת בנפח של 513 ליטרים מכובדים מאוד.

מבחינת יחידות ההנעה, ה-C4 סדאן תציע את כל המנועים שאנו כבר מכירים, אך מעתה תכלול גם את מנועי ה'פלקס-פיול' אשר מסוגלים לשרוף תערובת של 85 אחוזים אתנול ו-15 אחוזים של בנזין רגיל במטרה לשמור על איכות הסביבה.

מכונית זו תגיע ממש בימים אלו לשיווק במדינות אמריקה הלטינית ומזרח אסיה ומחברת 'דויד לובינסקי' נמסר כי מכונית זו אינה עומדת עדיין בתקינה אירופית. במידה ותהיה כזו, הבאתה לישראל תישקל בחיוב. לטעמנו, מכונית זו, אשר עונה טוב יותר על דרישות הלקוחות בישראל, יכולה לשפר את מעמדו של היבואן טוב יותר בשוק המקומי, אך קודם לכן, יהיה עלינו להמתין שתקבל תקינה אירופית.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully