וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כוכבים

ירון אדרי

22.4.2007 / 11:25

ארגון ה-Euro NCAP מעניק חמישה כוכבי בטיחות למיני ול-207CC. ההגנה על הולכי הרגל עדיין לוקה בחסר

הפירסומים האחרונים מבית ארגון ה-Euro NCAP מביאים לנו את תוצאות מבחני הריסוק של שתי מכוניות הסופר-מיני החדשות מבית ב.מ.וו ופיג'ו. תוצאות המבחנים מעלות ביקורת חיובית על ההתקדמות שהשיגו שתי הנבחנות לעומת קודמותיהן (4 כוכבים למיני הקודמת ול-206 הרגילה).

שתי המכוניות הפופולאריות מכוונות יותר להנאה שבנהיגה לעומת דגמי סופר-מיני מקבילים. מבחן הריסוק האחרון מעניק לשתיהן 5 כוכבים בסעיף ההגנה על הנוסעים כאשר במיני – למרות 6 כריות אוויר - נרשמה סכנת פגיעה של הדשבורד ברגלי הנהג והנוסע. ב-207CC לא נרשמו הערות מיוחדות, בעיקר תודות לתוספת כרית אוויר להגנת רגלי הנהג.

סעיף ההגנה על ילדים מציב את המיני עם 3 כוכבים כשהסכנה העיקרית הינה לפגיעת ראש. בנוסף, תמוה לקבל בב.מ.וו הערות בדבר סימונים לקויים למחברי האיזופיקס וחוסר חיווי לניתוק כרית האוויר של הנוסע בעת הושבת כיסא תינוק. ב-207CC לא התאפשר למקמם אמצעי ריסון לילדים ולכן בסעיף זה היא לא נבדקה ולא קיבלה ציונים. מפתיע במיוחד, בעיקר אם נשווה לגרסה הרגילה שקיבלה 3 כוכבים.

תחום ההגנה על הולכי הרגל עדיין אינו משביע רצון. שתי המכוניות זכו ל-2 כוכבים בלבד בסעיף זה ורק לזכותה של ה-207CC נרשם שיפור משמעותי בהגנת הפגוש על הרגליים.

ב-8 במאי ישיק ארגון ה-Euro NCAP את אתר האינטרנט החדש. האתר יאפשר לצרכנים בכל העולם לקבל מידע מסודר ויכול בין השאר את האפשרות לערוך השוואות בין מספר דגמים. אופציה נוספת שיאפשר האתר הוא צפייה בתמונות ובסרטוני וידאו שילוו את מבחני הריסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully