וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט אלגנט

ירון אדרי

22.4.2007 / 16:41

ה-CLK שלכם נראית 'חלבית' מידיי? מרצדס תאפשר לכם להפוך אותה ל-AMG. אז מה אם חסרים לה כמה סוסים

לפני כחודשיים הציגה ב.מ.וו את גרסאות ה-M למכוניות הקופה והקבריולה של סדרה 3. הקשר היחיד לסימן הקוד M היא רמת הגימור שכוללת בעיקר תבלינים ספורטיביים למראה החיצוני והפנימי. תשובתה של מרצדס מגיעה כעת עם השקת מהדורת הספורט הסקסית של ה-CLK במרכב הקופה והקבריולה.

כמו ב.מ.וו, גם מרצדס ניגשה אל חטיבת הספורט שלה וממדפיה השאילה את אבזרי ה-CLK המיועדים לגרסת ה-AMG. הפגוש הקדמי הרחב, הפגוש האחורי התואם וחצאיות הצד הנמוכות מצאו דרכם אל ה-CLK החדשה. יחד איתם הגיעו חישוקי 18 אינטש חדשים עם צמיגים במידות 225/40 מקדימה ו-255/35 מאחור לגיבוי התכונות הדינמיות. להשלמת המראה הוחלף דוד האגזוז הרגיל באחד מצופה כרום.

עיצוב הפנים הותאם גם הוא כשבראש ובראשונה הוחלף הריפוד הפנימי בעור משובח ושטיחי קטיפה איכותיים הותאמו לרצפת המכונית, הכל בעבודת יד. דוושות האלומיניום של ה-AMG נתרמו אף הם למאמץ שמסתיים עם גלגל הגה ייעודי.

מהדורת הספורט של ה-CLK תמשיך לשמור על ששת מנועיה הרגילים ורק גרסתה האוטומטית תזכה לחיזוק בדמות תיבת ה-7G טרוניק הייחודית. לתיבה זאת 7 יחסי העברה הניתנים לתפעול אוטומטי מלא, תפעול ידני או תפעול מההגה. במרצדס גאים בתיבה זאת אשר משפרת לדבריהם את משך העברת ההילוכים ב-30%.

קיט הספורט יימכר אך ורק עם רמת הגימור אוונטגרד ובתוספת של 3,332 יורו (כ-19 אלף ש"ח). לקוחות אשר כבר רכשו את ה-CLK ברמת גימור זאת לא יקופחו והקיט הספורטיבי יוצע גם להם במחיר זהה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully