וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך אדום לירוק

ירון אדרי

22.4.2007 / 18:49

רשימת הממתינים למוסטנג אינה נגמרת ובפורד 'מפחיתים' את העומס עם עוד מהדורה מוגבלת

"דע מהיכן אתה בא ולאן אתה הולך" אומר המשפט הידוע ונראה שלאחרונה הוא שגור היטב בפיהם של קברניטי פורד בארה"ב. בשנות ה-60 כיכבה המוסטנג בטבלת המכירות והפכה בין לילה לקלאסיקה, תוך שהיא גוררת את יצרני הרכב בדטרויט ללכת בעקבותיה. המוסטנג הייתה ללא ספק ה-מכונית של אותה תקופה, אך הדורות הבאים שלה לא זכו לאותה עדנה.

ארבע עשורים מאוחר יותר, מציגה פורד את הדור החדש למוסטנג, שלא רק דומה מאוד לחלוצת השושלת, היא גם מצליחה לשחזר במעט את עדנת השנים ההן. ומה עושים כשמצליחים? נכון מאוד, מגדילים את נפח המכירות עם כל מיני דגמים וגרסאות.

המהדורה המוגבלת התורנית עונה לשם 'Red Stripes' שבתרגום לעברית הם פסים אדומים ואתם בטח יודעים מדוע. מה שאתם עדיין לא יודעים זה שהמהדורה המוגבלת תוצע רק בגרסה החזקה ביותר של המוסטנג, השלבי GT500 בעלת מנוע ה-V8 בנפח 5.4 ולו 500 כוחות הסוס תודות למגדש-על.

המהדורה המוגבלת תוצע בשני צבעים בלבד, שחור או לבן שיעוטרו בפסים האדומים. את פנים המוסטנג יעטרו יריעות עור בצבעים שחור ואדום שימצא דרכן אל המושבים, דיפוני הדלתות והדשבורד. גם סמל נחש הקוברה המזוהה עם שלבי, ימצא דרכו לכל פינה אפשרית מבחוץ ובתוך תא הנוסעים הוא ימוקם על השטיחים (האדומים כמובן).

תג המחיר של המוסטנג GT500 עומד על 41,675 דולר (כ-180 אלף ש"ח לפני מסים) ועבור שדרוגה למהדורת הפסים האדומים ידרשו הלקוחות להוסיף 1,650 דולרים נוספים (כ-7,000 ש"ח). בכל מקרה, פתיחת פנקס ההזמנות תיעשה רק בחודש הבא והקונים יכנסו לרשימת המתנה ארוכה מאוד שמלווה את כל דגמי המוסטנג החדשים. כך הופכים אדום לירוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully