וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פנוי בשיקיין?

ירון אדרי

23.4.2007 / 9:57

סדנת המאן מציידים את ה-Z4 M קופה במיטב אבזרי המירוץ. מדוע אם כך הם מכנים אותה דווקא מונית?

יש סדנאות ששמם מדליק לנו את בלוטות החשק באופן מיידי ו'המאן' היא אחת מהן. הצעקה האחרונה של המאן יוצאת מאגזוזיה של הב.מ.וו Z4 M קופה שקיבלה את השם RENN TAXI (RENN בגרמנית משמע הרצה).

המונח טקסי הצמוד לב.מ.וו עושה צמרמורות ללא מעט אנשים. מסלול המירוצים האגדי בגרמניה, הנורבורגרינג, מאפשר לעוברים והשבים לערוך הקפות מסלול ב-M5 הנקראת "טקסי-רינג" וייתכן כי משם הגיעה ההשראה.

הטקסי של המאן קיבלה קיט אווירודינמי הכולל פגושים וחצאיות צד שהופכים אותה ליותר קרבית ולא בכדי. מבט אל פנים הרכב מראה כי אבזרי היוקרה נשארו במחסני החברה ובמקומם הגיעו מיטב אבזרי מירוץ כמו כלוב התהפכות, כיסאות מירוץ רקארו מסוג 'באקט', ריתמות מירוץ בעלות 6 נקודות עיגון וכמובן נגיעות אלומיניום לרוב.

הגיבוי הדינמי מגיע בדמות צלחות בלימה מחורצות מוגדלות וקאליפרים תואמים, שידאגו לבלום אותה מאוחר ככל הניתן אל תוך הפנייה כדי לקצץ עוד כמה עשיריות שנייה מזמן ההקפה. והמנוע? המאן כבר הוציאו גרסה קודמת ל-Z4 אבל זאת הייתה מאכזבת. רק 15 כוחות סוס נוספו למנוע ה-3.2 שמגיע כסטנדרט עם 343 סוסים. נתוני המנוע של הטקסי לא נמסרו ואנו מקווים שהפעם התוספת תהיה משמעותית יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully