וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייד פור צ'יינה

ירון אדרי

24.4.2007 / 9:37

אודי מחזקת את הקשר עם סין. האם שוק הרכב הסיני מאיים להשכיח מהיצרניות את אירופה וארה"ב?

תערוכות הרכב של ז'נבה ופרנקפורט, דאגו להציג באופן מסורתי את מיטב החידושים בעולם הרכב אבל כנראה שליחם נס. דווקא סין, המדינה שכולם דאגו להשמיץ במשך עשורים, מציגה בתערוכת שנגחאי את מיטב חדשות התוצרת העולמית הבכירה כמו הב.מ.וו 'CS קונספט' אותה הצגנו אתמול וכמו האודי 'קרוס-אובר קונספט' עליה כתבנו בסוף השבוע האחרון.

החדשות הטריות משנגחאי מגיעות גם הן מאודי והן שייכות לגרסת ה-A6L המוארכת המיוצרת בלעדית לשוק הסיני החל מ-2005. בסיס הגלגלים של ה-A6L ארוך ב-10 ס"מ מהגרסה הסטנדרטית לטובת האח"מים היושבים מאחור ובכדי להנעים את זמן שהייתם, מביאה אודי לשנגחאי את גרסת הבידור המשופרת.

מערכת הבידור כוללת שני צגים גדולים במידה 10.2 אינטש ומרכז בקרה המובנה בתוך משענות הזרוע עם נגן DVD. אל מרכז הבקרה ניתן לחבר גם קונסולת משחקים, נגן iPod ואפילו את המצלמה הדיגיטלית שלכם. באודי מצהירים כי מטרתם הייתה ליצור 'חדר מולטימדיה' ונראה כי היא לא נופלת ממיטב מכוניות הפאר המוכרות.

אופציה נוספת היא אפשרות תפעול ה-MMI מאחור השולטת על מערכות הרכב השונות, הטלפון הנייד, מערכת הסאונד והניווט.

הרומן של אודי עם סין יקבל חיזוק משמעותי לקראת אולימפיידת בייג'ין 2008 עת תהפוך לספקית מכוניות הסלון הרשמית. במסגרת ההסכם, תספק אודי מעל ל-1,000 מכוניות מדגם A6L, A8L ו-Q7 עבור מנהלי ומשתתפי האולימפיאדה.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully