וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנזיט שהתחפשה ל-GT

25.4.2007 / 12:11

פורד אנגליה לקחו את הטרנזיט החדשה לסדרת שיפורים והתוצאה, גרסה מיוחדת בייצור מוגבל

טרנזיט של פורד, היא ללא ספק המסחרית המבוקשת ביותר בבריטניה. בעלי העסקים הקטנים באי המלכותי פשוט לא מוכנים לשמוע על מסחרית אחרת וגם הביקוש לה בשוק היד שניה ער מאוד. היום, מעט לאחר הצגת הדור החדש לטרנזיט, פורד חושפת גרסה בייצור מוגבל של 500 יחידות למסחרית הפופולרית.

הגרסה החדשה, השייכת לקבוצת ה-260 בעלת בסיס הגלגלים הקצר וההנעה הקדמית, זכתה לטיפול שורש מעמיק של מחלקת הפיתוח של פורד באנגליה. ראשית, היא נצבעה מחדש בצבע כחול עמוק ועליו שני פסים לבנים, בדיוק כפי שמוצע במכונית ה'על' של החברה, הפורד GT. בהמשך לכך, נוספו לה אגזוז כפול, חישוקי 18 אינטש הנועלים צמיגים במידות 235/45 R18, ספוילרים קדמי ואחורי, חצאיות צד והרחבת בתי הגלגלים כדי להבדילה לגמרי מהעדר.

גם תא הנוסעים שודרג משמעותית עם הוספת מושבי עור, מיזוג אוויר, מערכת שמע עם מחליף ל-6 דיסקים ותפעול מגלגל ההגה, חלונות כהים וידית הילוכים מצופה עור. עוד ברשימה ניתן למצוא נעילת דלתות חשמלית, חישני גשם, חישני אור, תאורת ערפל וכרית אוויר לנוסע ליד הנהג.

המנוע לעומת זאת נותר ללא שינוי עם 130 כ"ס. בפורד מסבירים כי הטרנזיט הזו מיועדת לחובבי המותג הרוצים להתבלט ביחס לאחרים. גרסה זו כאמור תשווק רק בבריטניה ואינה צפויה להגיע לישראל. בצמוד אליה הוצג גם הקונקט הקטן יותר, גם הוא לבוש באותם בגדי קרב, אך מעבר לכך לא נמסרו פרטים אודותיו.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully