וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקייה ברונטית

29.4.2007 / 9:43

אלפא מציגה גרסה בייצור מוגבל ל-GT המהממת העונה לשם בלק-ליין, אך בינתיים, רק לשוק האירופי

האלפא GT היא ללא ספק אחת המכוניות היפות ביותר שכסף יכול לקנות וכעת היא עשויה להיות אף יפה יותר. אלפא מציגה גרסה בייצור מוגבל ל-GT אשר תיקרא בלק-ליין (קו שחור, בתרגום חופשי) וכמו שמה, הצבע השחור הוא הסממן המרכזי. אלפא מוסרים כי ה-GT הזו נצבעה בצבע שחור מטאלי מיוחד שמעצים מאוד את הדרמטיות של העיצוב החיצוני. כמו כן נוספו לה ג'נטים נאים יותר בצבע אפור מאט ובמידה 18 אינטש, מראות בצבע תואם לחישוקים וכמובן צינור מפלט העשוי מכרום.

גם תא הנוסעים שודרג באותו אופן עם דיפון מלא של תא הנוסעים בעור שחור בכל מקום אפשרי כמו במושבים, בדלתות, בידית ההילוכים ובגלגל ההגה שקיבל גם תפירה אדומה. כמו כן, נוספו גם דוושות וידית הילוכים מאלומיניום וכן מערכת שמע איכותית מבית Bose.

בחזית המנועים לא נעשה שינוי כך שמנועי הדיזל בנפח 1.9 ו-2.0 ליטר מפיקים את אותם 150 ו-190 סוסים בהתאמה ומסוגלים להאיץ את ה-GT מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.6 ו-8.7 שניות ומשם למהירויות מרביות של 210 ו-215 קמ"ש.

ההפתעה לאירופים מגיעה דווקא בשורת המחיר, כך שבניגוד לציפיות ממכירת גרסה בייצור מוגבל, מחירה של זו דווקא נמוך יותר מהקבילה ה'סטנדרטית'. כך למשל מחירה של גרסה ה-2.0 ליטר בנזין יעמוד על כ-160 אלף שקל (לפני מסים) ומחירה של גרסת הדיזל החזקה יעמוד על כ-170 אלף שקל (לפני מסים). אילנו כאמור, גרסה זו לא תגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully