וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C4 פיקאסו הגיע לישראל

30.4.2007 / 11:53

מוביל המשפחות החדש של סיטרואן הגיע לישראל עם שבעה מושבים, שני מנועים ושתי תיבות הילוכים

חברת 'דויד לובינסקי' יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, הודיעה היום על הגעת ה-C4 פיקאסו החדש לישראל. המיניוואן המעוצב של סיטרואן אשר נבחן על ידינו לפני כחצי שנה בצרפת, היגיע אלינו כשהוא מצויד במנוע 2.0 ליטר המפיק 143 כ"ס אשר אליו ניתן לשדך שתי תיבות הילוכים – רובוטית בעלת 6 הילוכים והתיבה האוטומטית המוכרת עם 4 הילוכים.

מחירי הגרסאות נעים בין 151 אלף שקל עבור גרסת הגיר הרובוטי (קבוצת רישוי 4) ברמת הגימור PACK המאובזרת, וגרסת הגיר האוטומטי הקונבנציונלי תאלץ אתכם להיפרד מ-164 אלף שקל. כדי לשדרג את האחרונה לגרסת האבזור הבכירה, תידרוש לשלם כבר 174 אלף שקל.

בנוסף למנועי הבנזין, תוצע הפיקאסו לראשונה בסגמנט המיניוואנים הקומפקטיים עם מנוע דיזל HDI בנפח של 1.6 ליטר שמספק 110 כ"ס וישודך לתיבת הילוכים רובוטית בעלת שישה הילוכים. מחירו יעמוד על 170 אלף שקל.

כל רמות הגימור יציעו כסטנדרט שבע כריות אוויר, ומערכות ABS ו-ESP. גרסאות ה-Pack יציעו בנוסף מזגן עם מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט, מזגן אחורי מפוצל, שמשה קדמית ייחודית המעניקה מרחב בתא הנוסעים המשולבת בסוכך קשיח.

בנוסף לפיקאסו, החל שיווקה גם של הסיטרואן ג'אמפי בעיצובו החדש. הג'אמפי ישווק במגוון רחב של 13 תצורות שונות של אורכים וגבהים. מגוון המנועים כולל 2 מנועים חדשים – האחד בנפח של 1.6 ליטר המספק 90 כ"ס ומנוע בנפח 2.0 ליטר המספק 122 כ"ס בתקן יורו 4.

מחירי הג'אמפי החדש ינועו בין 160 אלף שקל לדגם הקצר בגרסא מסחרית סגורה ועד ל–210 אלף שקל לגרסת קומבי 9 מקומות מפוארת ארוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully