וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע TSI חדש לפולקסווגן

30.4.2007 / 12:07

פולקסווגו מציגים מנוע 1.4 חדש הנעזר במגדש טורבו כדי להפיק 122 כ"ס וכ-20 קג"מ. בקרוב אצלנו

כאשר הציגה פולקסווגן את מנוע ה-TSI לפני כשנה, היא הצליחה להפתיע רבים הזכות החזרת השימוש בשני מגדשים: מגדש טורבו ומגדש 'על' יחד. שילוב זה אפשר להם להפיק הספקים נאים ממנוע ה-1.4 ליטר שהחלו ב-140 כ"ס, נמשכו ב-170 כ"ס ואף 230 כ"ס בדגם המסלול של הגולף 'קאפ'.

הפעם מודיעה פולקסווגן על הצגת מנוע נוסף בסדרת ה-TSI. למעשה, זהו אותו מנוע, רק שממנו הוסר מגדש ה'על' והספקו יעמוד כעת על 122 כ"ס וכ-20 קג"מ. שינוי זה שחל על המנוע נועד בין היתר גם להוזיל את עלויות הייצור כדי שניתן יהיה להתאימו גם למכוניות זולות יוצר בהיצע היצרנית הגרמנית וכן כדי להציג צריכת דלק טובה אף יותר ממקבילו החזק. זו אמורה לעמוד על 17 ק"מ לכל ליטר דלק בנסיעה משולבת.

יבואן פולקסווגן לישראל מוסר כי מדובר במנוע שצפוי להיכנס לייצור סדרתי רק בסוף שנת 2007 ואולי אף בתחילת 2008 ובהחלט עשוי להיות רלוונטי לשוק הישראלי ולהשתלב בחלק מהדגמים, כך שסביר להניח שאנו נפגוש בו בעתיד הקרוב בארץ הקודש.

בנוסף אל מנוע זה מוצגת גם תיבת הילוכים DSG בעלת שני מצמדים חדשה המציעה שבעה הילוכים. תיבה זו יחד עם השימוש בטכנולוגיית הזרקה ישירה, תסייע למנוע זה להשיג חסכוניות מרשימה בצריכת הדלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully