וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אירופאי

2.5.2007 / 9:30

סדנת השיפורים האמריקנית ROUSH החלה לשווק באירופה גרסה שרירית יותר לפורד GT עם 600 כ"ס

מכונית ה'על' של פורד עם נתוניה המאיימים – 558 כ"ס ממנוע V8 בנפח 5.4 ליטר, הצליחה להתברג היטב בצמרת המוטורית. אבל כמו שכבר הורגלנו, לא משנה כמה גדול יהיה עדר הסוסים, תמיד נשמע על מספר סדנאות שהצליחו להוסיף עוד ולשדרג את החבילה.

סדנת ראש האמריקנית מחזיקה גם שלוחה באירופה ושם היא החליטה לייצר גרסה משלה לפורד GT. זו קיבלה צביעה ייחודית בצבע שחור, חלונות כהים וחישוקים שחורים כדי שמייד תזהו אותה ברחוב. כמו כן, הוחלפו הפנסים הקדמיים, המושבים קיבלו רתמות מירוץ עם 4 נקודות עגינה וישנה אפילו לוחית זיהוי לציון מקומה בסדרת 10 המכוניות שתייצר ראש.

ולחלק האומנותי, כדי שגם מבחינת הביצועים יהיה הבדל בינה לבין הגרסה ה'עממית', אנשי ראש החליפו את סט הגלגלות (פולי) של רצועות מגדש ה'על' כדי לגרום לזה להסתובב מהר יותר ולהגדיל את לחץ האוויר הנדחס למנוע כדי להעלות את הספק המנוע לכדי 600 כ"ס. כמו כן, מערכת הפליטה הוחלפה באחרת המאפשרת זרימה חופשית יותר של גזי הפליטה, נשם מיוחד הותקן בתיבת ההילוכים וכל צינורות הגומי הוחלפו באחרים העשויים מסיליקון צבעוני.

ראש מסבירים כי למרות מחירה הגבוה של ה-GT ובייחוד של גרסתה המשופרת, מרבית המכוניות המוצעות כבר נחטפו, אז אם יש לכם כוונות, כדאי להזדרז...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully