וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוים בהרגלי הצריכה

2.5.2007 / 12:10

סדנת 9ff הגרמנית החליטה לקחת פולקסווגן גולף דיזל ולהפוך אותה לא לחזקה יותר, אלא לחסכונית הרבה יותר

את סדנת 9ff הגרמנית, אתם וודאי מכירים די טוב, בזכות הפרסום הרחב לה היא זוכה בעיקר בעולם שיפורי מכוניות פורשה. אחת לכמה זמן, אנו נוהגים לספר לכם על גרסה אולטרא חזקה שיוצאת משעריה. כך למשל מחזיקה הסדנה בשיא המהירות למכונית פתוחה (911 קבריו) וכדומה.

הפעם ניסו מהנדסי 9ff את כוחם דווקא עם הפולקסווגן גולף. גרסת ה-TDI אם נדייק, אבל הפעם לא מדובר בהכפלת ההספק או שבירת שיא מהירות כלשהו, אלא דווקא בניסיון להפוך את מכונית זו לחסכונית ביותר. כמה חסכונית? כמעט כמו מכונית ה-3 ליטרים ל-100 ק"מ שהציגה פולקסווגן לפני מספר שנים.

אז מה עושים? מתחילים בהפחתת המשקל. הגולף דור 5 כידוע לכם אינה בלרינה קלילת משקל ולכן היא פורקה עד לרמת השלד וכל מה שוקל קצת יותר מדי, הוסר, נוסר או הוחלף באחר קל יותר. כך למשל הוחלפו רכיבים רבים בגוף ובמתלים ברכיבי אלומיניום, המושבים הוסרו ובמקומם הותקנו אחרים קלילים מאוד וגם מנוע ה-1.9 טורבו דיזל אמור לקבל טיפול שורש עמוק, אך בנוגע לאחרון, הם עדיין לא מוסרים פרטים כל שהם מלבד לרצון לעשותו קל ויעיל יותר. מ-9ff נמסר והודגש שגם לאחר השינויים הנרחבים, הגולף תשמור על נוחות ובטיחות הנסיעה.

הפרויקט השאפתני אמור להסתיים בימים הקרובים ואנו נעקוב אחר ההתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully