וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם רע

2.5.2007 / 12:44

סדנת השיפורים הגרמנית, האמן לקחה את המורצ'ילאגו LP640 המהממת למסכת שיפורים, אבל תראו מה יצא

גרסת ה-LP640 היא גרסת ה'על' של הלמבורגיני מורצ'ילאגו וכפי שאתם וודאי מבינים משמה, מתחת למכסה המנוע (המרכזי) שוכן מנוע V12 עצום שמפיק 640 כ"ס. מהנדסי למבורגיני ציידו אותה בכל טוב וגם עיצבו אותה כך שתהיה קלאסית ואימתנית באותה המידה, אבל הנה שוב קם ריצ'רד האמן, אשר על שמו נקראת הסדנה הגרמנית והחליט "לטפל" גם באקזוטיקה האיטלקית הזו.

אז מה הוא עשה? כבר נספר שלפחות עם המנוע המדהיםהוא בחר שלא להתעסק, ואנו מודים לו על כך, אבל בנוגע לכל שאר הסעיפים הוא לא יכול היה להתאפק. ראשית, הוא הוסיף והדביק ללמבורגיני הזו כל ספוילר, חצאית ודיפיוזר אפשרי: בפגוש הקדמי הוא הוסיף דיפיוזרים שמשנים את זרימת האוויר מסביב לגוף, הוא הגדיל את פתחי יניקת האוויר שבאמצע הגוף (העליונים והתחתונים), על הגג הוא התקין תעלה להזרמת אוויר למנוע ובחלק האחורי הוא כבר ממש התפרע עם ספוילר בסגנון הבוגטי וירון ומסיטי אוויר מתחת לפגוש האחורי. לדבריו, את רכיבים אלו ניתן לבנות מסיבי פחמן (קארבון פייבר) יקרים או מסיבי זכוכית (פייבר-גלאס) אם אתם מתקמצנים ותפקידם לשפר את ההצמדה האווירודינמית של המורצ'ילאגו.

שים עוד ספוילר על האש

בנוסף לאוסף הספוילרים, החישוקים המקוריים של המורצ'ילאגו הוחלפו באחרים מייצור עצמי של האמן במידות ענק של 20 אינטש ואלו נועלים צמיגים מפלצתיים במידות 235/30 מלפנים ו-325/25 מאחור!

עוד לא סיימנו. במטרה לשפר את הסאונד של המנוע (כאילו שהוא אנמי במקור) האמן הוסיף גם צנרת אגזוז חדשה וכפולה בקוטר של 120 מ"מ וכעת הוא מבטיח נהמה כמו של מכונית מירוץ אימתנית. אם נורא תתעקשו, ניתן יהיה להתקין זוג ממירים קטליטיים ספורטיביים שיעזרו, אולי במעט לפחות, לשמור על הסביבה.בכל מקרה, נראה אתכם מחממים אותה בבוקר מבלי להעיר את כל השכונה. בתא הנוסעים לכם כלקוחות יש יד יותר חופשית, שכן שם הוא יוכל לעשות כל שתבקשו, אם תסכימו לשלם, אבל במורצ'ילאגו שהנכם רואים בתמונות הוחלט להתקין מראה קרבי עם ציפוי של סיבי פחמן לכל דבר אפשרי.

עם כל הכבוד לסדנת האמן, התוצאה לטעמנו, הרבה פחות מוצלחת מהמקור, אבל מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully