וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MZ מראים עולם

אורן קוזלובסקי, ריידרס

2.5.2007 / 14:20

טסים לאנגליה? שכרו טריומף, טסים לאיטליה? שכרו מוטוגוצי, אבל אם אתם מגיעים לגרמניה, אל תחמיצו את ה-MZ

אם אתם מתכננים לטייל השנה בחו"ל על אופנוע, תשתדלו לרכוב על אופנוע שלא משווק בישראל ושאין לכם הזדמנות אחרת לנסות אותו, תנסו גם להתאים את האופנוע למדינה בה תרכבו, למשל: טריומף באנגליה, מוטוגוצי באיטליה או אולי MZ בחבל סכסוניה שבגרמניה.

החל מאתמול, ה-1 במאי ועד ל 30 לחודש ספטמבר, מאפשרת חברת "סכסון בייק" הממוקמת במחוז המזרחי של גרמניה, ליהנות מטיולים בני 3 ימים על אופנועי הליטר של אחת החברות המעניינות ביותר בעולם, חברת MZ.

הטיולים שנערכים בשיתוף היצרן הוותיק והמתחדש, כוללים במחיר של 225 יורו אופנוע, מלון עם ארוחת בוקר וערב, ליווי, ביטוח, הדרכה וסיור במפעלי ייצור האופנועים בעיר צ'ופאו. הרכיבה בחבל סכסוניה בעונת הקיץ מרהיבה וכמי שחרש את המחוז על אופנועי MZ השונים לפני כשנתיים ונהנה מתשומת הלב של המקומיים שמרגישים גאווה למראה אופנועי המחוז הנעים על הכבישים האיכותיים, אני יכול רק להמליץ בחום על ההזדמנות לחוות את חבל הארץ הירוק ומפותל הכבישים.

האופנועים המוצעים להשכרה, כולם בעלי מנוע 1,000 סמ"ק, הם ה-1,000S הספורטיבי, ה-1,000SF סטריט פייטר עם כידון גבוה וישיבה זקופה והיגוי זריז במיוחד וה-1,000ST אופנוע התיור המגיע עם מזוודות צד ומרכז כובד נמוך שמקל מאוד על הרכיבה בכבישים ארוכים.

המנועים הם מנועי 2 צילינדרים בעלי מומנט רב וקשה להשוות אותם לאופנועים אחרים המשווקים בארץ. הם מקלים מאוד על רוכבים חסרי ניסיון בכלים דו גלגליים גדולים ומאפשרים גם לבעלי ניסיון ליהנות מהכוח הרב של האופנוע.

כהמשך לטיול ניתן להוסיף יום מסלול, במסלול המרוצים המקומי, ה'סכסון רינג', או לגשת באופן עצמאי למוזיאון האופנועים הגרמניים בעיר אוגוסטוסברג, שהייתה בעבר בירת המחוז. המוזיאון ממוקם בטירה עתיקה המשקיפה על כל העיר ובו פרושה ההיסטוריה הדו גלגלית המכסה כ-110 שנות ייצור אופנועים מקומיים. הדגש הוא כמובן על הצגת ראשוניות האומה הגרמנית בכל מה שקשור לאופנועים החל מהאופנוע הראשון בעולם, דרך מנוע ה-V הראשון ועד למגדשי 'על' ופתרונות הנדסיים לעולם המרוצים שהופיעו לראשונה בגרמניה.

הטיולים מוגבלים ל-12 רוכבים, ניתן להתארגן כקבוצה מהארץ או להצטרף לאחד הטיולים ולהכיר חברים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully