וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובחת וגם נושכת

3.5.2007 / 11:31

סדנת השיפורים האמריקנית מאלט הפכה את הפונטיאק סולסטיס ל'פיטבול אימתני'

סדנת השיפורים מאלט (Mallett) האמריקנית שמתמחה בשיפור מכוניות ספורט אמריקניות הציגה בתערוכת סמה הקודמת גרסה מחוזקת מאוד למכונית הרודסטר של פונטיאק – הסולסטיס. במקום מנוע ה-4 צילינדרים היא הצליחה לדחוק בחזית מנוע V8 כוחני בדיוק כמו שהאמריקנית אוהבים. אבל מה, הסולסטיס השרירית נראתה עדיין בדיוק כמו... פונטיאק סולסטיס, מה שהלקוחות לא אהבו.

אולם כל זה עומד להשתנות שכן הפעם מודיעה מאלט כי בתערוכת סמה הקרובה היא תציג רשמית את גרסת ה'פיטבול' של הסולסטיס. ומה זה אומר? זה אומר שמנוע ה-V8 הופך לדייר קבוע בחזיתה, אבל מסביבו תהיה מעטפת חדשה לגמרי שלא ניתן יהיה לפספס ברחוב. למעשה, הסולסטיס המקורית צופתה בשישה חיפויי גוף (בודי קיט) העשויים מסיבי זכוכית (פיברגלאס) או מסיבי פחמן (קארבון פייבר) עבור אלו שמוכנים לשלם עבור תכונות חומר זה, והם אלו שגורמים לה להראות עצבנית כל כך.

התוספות החדשות לגוף המכונית מרחיבות אותה בכ-10 ס"מ מלפנים ובכ-12.7 ס"מ מאחור ואת הרחבה זו ניצלו בסדנה כדי להתקין צמיגים רחבים מאוד אשר אמורים להעביר טוב יותר את עצמת מנוע ה-V8 לכביש ולשפר את יציבותה הכיוונית.

מאלט מודיעה כי מספר מצומצם של סולסטיס 'פיטבול' ייוצרו כאשר עלות התוספת של העיצוב החדש תנוע בין 16 ל-18 אלף דולר בנוסף לעלות המכונית ועלות החלפת המנוע ל-V8. שווה?

  • עוד באותו נושא:
  • פונטיאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully