וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולת אסמה

4.5.2007 / 7:55

סדנת השיפורים הגרמנית אסמה שולחת גם השנה S קלאס לתערוכת סמה, אז חוץ משם רע, מה יש שם?

תערוכת סמה האמריקנית נחשבת לאחת מתערוכות הרכב המופרעות בעולם. אתם לא תראו שם מכוניות סדרתיות או חשיפות רשמיות כמעט בכלל, משום שאת בימות התצוגה שם מאכלסות סדנאות השיפורים הטובות בעולם, לצד כמה מוכרות מעט פחות.

אחת מאותן סדנאות מובחרות היא סדנת אסמה הגרמנית שחוץ משם שדומה מאוד למחלת הנשימה, הם יודעים לבנות מכוניות על גבול השערוריה. כך למשל בתערוכת סמה הקודמת, הציגה הסדנה את גרסתם ל-S קלאס הסלונית של מרצדס. זו קיבלה צורה מאוד משונה והופעה אגרסיבית שהזכירה לעולם ובאופן מאוד לא מפתיע, את המסכה של דארת' ווידר מסרטי מלחמת הכוכבים.

הפעם הסדנה משחררת תמונות של ה'איגל 2' – מעין מתיחת הפנים לאיגל השערורייתית הקודמת וזו כבר נראה טוב הרבה יותר. הגריל המקורי נשאר ללא שינוי, אבל מחלקת העיצוב של הסדנה טרחה לשייף כל פינה אחרת. כך נוספו ל-S פגוש קדמי ענק עם פתחי יניקה גדולים מבעבר והם אחראים להכנסת יותר אוויר למנוע. גם הפגוש האחורי שונה ועיקרו הארכת הגוף בכ-10 ס"מ נוספים במטרה לאכלס את רביעיית צינורות המפלט החדשים.

כמו כן, הגוף נצבע בשני גוונים – שחור וכסוף ובתוך בתי הגלגלים שוכנים כעת חישוקי 21 אינטש עצומים הנועלים צמיגים במידות 255/30 מלפנים ולא פחות מ-295/25 מאחור וגם הגוף הונמך לשם העצמת המראה הכוחני. בתוך אלו שוכנים בלמים מוגדלים במידות 13.9 אינטש מלפנים ו-12.6 אינטש מאחור.

מתחת למכסה שוכן מנוע ה-V8 בנפח 5.5 ליטר שהספקו עומד על 425 כ"ס והוא משודך לתיבת ה-7G טרוניק של מרצדס, כך שיש כיסוי להבטחות המראה החיצוני בכל הקשור לכוח וביצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully