וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיוקס קורעים את איביי

סוכנויות הידיעות

6.5.2007 / 9:57

שיא מכירה באי ביי: מכונית דודג' צ'ארג'ר שנת 1969 שכיכבה בסדרת טלוויזיה נמכרה בכ-10 מיליון דולר

גירסה של ג'נרל לי - מכונית דודג' צ'ארג'ר משנת 1969, שהתפרסמה בסדרת הטלוויזיה "הדיוקס קורעים את האזרד" (The Dukes of Hazzard) - זכתה להצעה של קרוב ל-10 מיליון דולר במכירה פומבית מקוונת באי ביי. באם הזוכה במכירה יעמוד בתשלום המובטח - 9,900,500 דולר - המכונית גם תקבע היסטוריה, ותהיה הפריט היקר ביותר שאי פעם נמכר באי ביי, לדברי דוברת החברה קתרין אנגלנד.

השחקן ג'ון שניידר, שכיכב בתוכנית כבו דיוק, מכר את המכונית, שלא הופיעה בסדרה המקורית, אך נושאת את חתימות כל שחקניה. שניידר, בן 47, אמר ביום שישי כי קיווה שמכונית הקופה הכתומה, שעל דלתותיה מופיעות הספרות "01" והיא מעוטרת בדגל הקונפדרציה, תימכר ב-3 מיליון דולר לכל היותר. "בחלומותי הפרועים קיוויתי כי שני אנשים ייכנסו לתחרות בכ-2.5 מיליון דולר, והייתי מרוצה מכך. אך אני מרוצה פי שלושה יותר עכשיו", צחק.

כל השחקנים ואנשי הצוות של הסדרה שעודם בחיים חתמו על המכונית, מתחת למכסה המנוע. המכונית גם הופיעה בסרט החדש יותר, ושניידר התחרה בה במסגרת תחרות סילוור סטייט קלאסיק צ'לנג בנוואדה.

כשהמכרז התחמם השבוע, התקשרו נציגי שירות הלקוחות של אי ביי לשניידר והמליצו לו לקבל הצעות רק מלקוחות מאושרים מראש של אי ביי, שיכולים לאשר את יכולת המימון שלהם ולספק פרטים נוספים. אף כי כל הצעה באי ביי נחשבת לחוזה מחייב, העסקה טרם רשמית. הודעות דואר אלקטרוני לזוכה, ששם המשתמש שלו באי ביי הוא Fishbashr1, טרם נענו. הזוכה ניצח 60 הצעות אחרות.

"הכסף והמכונית אמורים להחליף ידיים ישירות בין הקונה למוכר, אך עד שנשמע מהם, אין לנו דרך לאשר כי העסקה התבצעה", אמרה אנגלנד. שיא המכירות הנוכחי באי ביי הוא 4.9 מיליון דולר עבור מטוס פרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully