וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפד ראשה

ירון אדרי

6.5.2007 / 12:05

מרצדס משחררת את הפרטים הרשמיים אודות המקלארן SLR הפתוחה. הגג הלך, כל השאר נשאר

על כוונתה הסופית של מרצדס לייצר גרסה פתוחה למקלארן SLR דיווחנו לכם אך לפני חודש והנה כעת אנחנו מקבלים לכך סימוכין באופן רשמי כשסימן השאלה הגדול ביותר ניפתר. ה-SLR רודסטר תמשיך את המסורת משנות ה-50 והיא תשמור על תצורת דלתות השחף.

פרט לדלתות, תשמור הרודסטר על הנתונים של אחותה הסגורה וזאת תודות לשימוש נרחב בקארבון שמחפה על תוספת משקל המלווה בדר"כ את הורדת הגג. חיזוקי השלדה יעניקו לרודסטר קשיחות מבנית משופרת (טוב להתנהגות הדינמית) ויכולת ספיגת אנרגיה גבוהה (טוב לבטיחות הפאסיבית).

כמיהה למשקל נמוך הביאה את המהנדסים לוותר על הגג הקשיח האופנתי ובמקומו צידו את הרודסטר בגג רך מחומר שפותח במיוחד עבורה. פתיחתו של הגג תימשך 10 שניות בלבד וגם לאחריהם יוכלו הנהג ושותפו להאיץ למהירות של 332 קמ"ש. אגב, עד מהירות של 200 קמ"ש תישמר יכולת השיחה בין השניים כך שאם אינך רוצה לשמוע את תלונותיה של זוגתך, הגבר את המהירות.

כמו אחותה הסגורה, גם הרודסטר תשתמש במנוע ה-V8 קומפרסור של AMG המפיק 626 כוחות סוס ו-79.5 קג"מ ותיבת הספידשיפט R 5 הילוכים, גם היא של AMG. המהירות המירבית תעמוד כאמור על 332 קמ"ש והתאוצה הקלאסית ל-100 קמ"ש תימשך 3.8 שניות.

והפינוק? מושבי הקארבון יזכו למעטה עור יוקרתיים וניתנים יהיו להתאמה מלאה עבור הנהג והנוסע. על מיזוג האוויר תופקד מערכת בקרת אקלים דו-אזורית ועל מיזוג האווירה תופקד מערכת סאונד יוקרתית מבית BOSE. על כל החגיגה יוכל הנהג לשלוט מההגה ורק מערכת הניווט האינטגרלית תביע מידיי פעם את דעתה.

הרודסטר תחלוק את ייצורה יחד עם הקופה ועם מכונית הפורמולה 1 במפעל מקלארן שבאנגליה ותחילת שיווקה צפוי לספטמבר הקרוב. מחירה טרם פורסם, אך לפי הערכות הוא יעמוד על כ-600 אלף דולר. נצלו זאת כל עוד הדולר נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully