וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 טופלס

ירון אדרי

8.5.2007 / 11:52

לקראת הקיץ - פורשה מפשילה את הגג ל-911 טורבו כפולת ההנעה. כי מסורת של 20 שנה חייבים לשמר

פורשה מרעננת את שורותיה של ה-911 לקראת הקיץ הקרוב עם גרסת טורבו פתוחה. הקבריולה תשמור על הביצועים המוכרים של גרסת הקופה עם מנוע בוקסר 6 בוכנות בנפח 3.6 ליטר ולו זוג מגדשי טורבו בעלי גיאומטרית מניפה משתנה. נתוני המנוע מראים 480 כוחות סוס ומומנט של 63.2 קג"מ המושג כבר ב-1950 סל"ד. הקבריולה-טורבו תעשה שימוש בשתי תיבות הילוכים כאשר הידנית תאיץ אותה ל-100 קמ"ש תוך 4 שניות והטיפטרוניק S תעשה זאת תוך 3.8 שניות בלבד. המהירות הסופית זהה לשתיהן ועומדת על 310 קמ"ש.

תוספת המשקל לגרסה הפתוחה מסתכמת ב-70 ק"ג בלבד תודות לחיזוקי שלדה קלי משקל וגג רך אוטומטי שפתיחתו אורכת 20 שניות בלבד. בנוסף, זוכה הקבריולה לתכנון אווירודינמי יעיל שיחד עם טכנולוגיית המנועים המתקדמת משיגה צריכת דלק חסכונית. 7.8 ק"מ לליטר אמנם נראים לנו בזבזניים מעט, אך בהתחשב בצריכת הדלק המוכרת ממכוניות בסגמנט הנ"ל בהחלט מדובר בחיסכון יחסי.

בשונה מהקופה, הקבריולה תקבל כסטנדרט את מערכת ניהול המתלים האקטיבית (PASM) לטובת שיפור ההתנהגות הדינמית כמו גם ספויילר אחורי הנפתח ב-120 קמ"ש לשיפור ההצמדה. בתחום הבטיחות תקבל הקבריולה מערכת בקרת יציבות ואת מערכת בקרת המשיכה PTM. מערכת זאת שולטת על העברת הכוח אל הציר הקדמי והאחורי על ידי מצמד רב שכבתי ובהתאם לרמת האחיזה.

רשימת האבזור תכלול 6 כריות אוויר, מערכת בלימה בעלת קאליפר 6 בוכנות (דיסקים קראמיים כאופציה), תאורת בי-קסנון, חישוקי 19 אינטש, מערכת ניווט עם צג צבעוני, מערכת סאונד היקפית של BOSE וכמובן את מיטב עורן של פרות גרמניה.

תחילת שיווקה של ה-911 קבריולה-טורבו צפוי לתחילת ספטמבר הקרוב ומחירה באירופה יעמוד על כ-160 אלף יורו (כ-900 אלף ש"ח לפני מסים).

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully