וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Type R בישראל

ירון אדרי

16.5.2007 / 15:42

חברת 'מאיר', יבואנית הונדה לישראל, מתחילה בשיווקה של ההונדה Type R. שוק הספורטיביות בכוננות

הדור האחרון של ההונדה סיוויק הציג עיצוב חוץ חדשני ועיצוב פנים עתידני כשאת תשומת הלב שואבת בעיקר גרסת 5 הדלתות. כעת מגיעה לישראל גם גרסת הספורט Type R ששיווקה החל בימים אלה.

ה-R מתהדרת בעיצוב שלקח את גרסת 5 הדלתות עוד יותר לכיוון הספורטיבי כשכעת באמת מדובר ב-3 דלתות. פרט להבדלים המתבקשים מעיצוב הדלתות, מקבלת ה-R חצאיות צד, פגושי ספורט מתבקשים, ספויילר אחורי וחישוקי 18 אינטש. עבור מי שבכל זאת מתקשה להבדילה מאחותה הצנועה, הכיתוב Type R יפתור עבורו את הקושיה.

כמו תמיד, עיקר ההפתעה של הונדה נמצא בתא המנוע. ה-R מקבל את מנוע ה-2.0 המתקדם חובב הסל"ד (8,000!) שבעזרת גל הזיזים הכפול והתזמון המשתנה לשסתומים ולהצתה, מפיק 201 כוחות סוס. העברת הכוח נעשית דרך גיר שישה הילוכים שדואג להביאה תוך 6.6 שניות ל-100 קמ"ש ועד ל-235 קמ"ש מרביים.

סעיף ההתנהגות זוכה גם הוא להתייחסות. שלדתה של ה-R הוקשחה על מנת לאפשר לה התנהגות דינמית משופרת יחד עם כיול ספורטיבי למיתלים. מרווח הגלגלים הוגדל גם הוא לעומת דגם הבסיס.

הסיוויק הספורטיבית תצוייד ב-6 כריות אוויר, בקרת יציבות ומושבי ספורט תומכים וזאת בנסוף לאבזור הסטנדרטי. מחירה יעמוד על 239 אלף ש"ח. מבחן דרכים מלא יפורסם כאן בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully