וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאים בשטח

21.5.2007 / 11:13

מגוון חידושים בתחום התחבורה לנכים יוצגו בתערוכת "סיוע 2007", בין ה-29 וה-31 במאי בגני התערוכה בתל אביב

בעלי מוגבלויות המתקשים בהליכה תלויים יותר מאחרים ב'גלגלים' שלהם וכ-10% מהאוכלוסייה בישראל הם בעלי מוגבלויות שונות, מקשות עד קלות. מדובר באוכלוסייה הנזקקת לפתרונות מיוחדים ויצירתיים, להקלה על חייה. אחד התחומים הזוכה ליותר תשומת לב מהתעשייה, הוא תחום התחבורה והתעבורה. שם, לחידושים ולחדשות יש משמעות רבה עבור הנהנים מהם. הם מקלים על התנועה ועל התפקוד ביומיום.

בתערוכת "סיוע 2007" אשר תפתח את שעריה בין התאריכים 29 וה-31 באפריל בגני התערוכה שבתל-אביב. בתערוכה זו יוצגו מגוון כלי רכב ואביזרי עזר, המשמשים להעלאת רמת חייהם של הנכים ובעלי המוגבלויות, מבית הגורמים המובילים בענף הטכנולוגיות המסייעות בישראל.

בין החידושים שיוצגו ניתן יהיה למצוא:

ידית עזר לכניסה ויציאה מהרכב: מכשיר עזר פשוט וקל לשימוש, שמטרתו לסייע לנהג, או לנוסע ברכב, להיכנס ולצאת בבטחה ובקלות מכל כלי רכב. כמו כן, הידית משמשת גם ככלי עזר במקרה של הילכדות במכונית בתאונת דרכים, מאחר והיא מתוכננת כך שבעת הצורך, ניתן להשתמש בה לניפוץ חלון צדדי, או לחיתוך חגורת הבטיחות.

שברולט אפלנדר 'מוסב': חברת א.צ. ויבואנית מכוניות שברולט לישראל יחשפו את את השברולט אפלנדר שהותאם והוסב לטובת ציבור בעלי המוגבלויות. האפלנדר החדש מציע מערכת הנמכת רצפת הרכב בזמן הפעלת הרמפה החשמלית עם אפשרות שליטה של הנהג, דלת הזזה חשמלית המאפשרת הכנסה פשוטה וקלה של כסא הגלגלים לתוך הרכב, רצועות לנעילת כסא הגלגלים בתוך הרכב, מערכת המונעת את תזוזת הרכב בזמן הורדת הרמפה החשמלית ושני מושבים קדמיים נשלפים. מחיר הרכב של דגמי 2007 ינוע סביב 335,000 שקל.

הפעלה קולית וג'ויסטיק: חברת א.צ.מ, יבואנית EMC - מערכות נהיגה אלקטרוניות, תחשוף במסגרת התערוכה מערכת שליטה ממוחשבת לרכב, הכוללת מערכת נהיגה משנית, המאפשרת לנכה לשלוט בקלות גם על האיתותים, הווישרים והגיר.

בנוסף למערכת זו, תציג החברה לראשונה בישראל סימולאטור לנהיגה וירטואלית המיועד לנכים הלומדים נהיגה, או מתעתדים ללמוד נהיגה על מנגנוני יד אלקטרוניים, דוגמת מערכת ג'ויסטיק, או הגה חשמלי וגז בלם חשמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully