וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט בשטח, מרגישים את המתח?

ירון אדרי

22.5.2007 / 12:15

הפריטראק קונספט הוצגה בתערוכת ז'נבה 2007. שלושה חודשים לאחר מכן, הוצגה גרסת הייצור הסופית

בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה סיאט את הפריטראק, קורס-אובר חדשני המבוסס על ריצפתה של האלתיאה. היום חושפת סיאט תמונות ופרטים ראשונים של גירסת הייצור שתכונה אלתיאה פריטראק.

עבור סיאט מדובר בצעד חשוב מאוד. הפריטראק היא המכונית הראשונה של היצרן הספרדי שעתידה לנסוע לא רק על שטחי האספלט הסלולים. מבט חטוף מגלה לנו כי כנדרש, קיבלה הקרוס-אובר אלמנטים עיצוביים מתאימים כמו פגושים וכנפיים תפוחים ומושחרים. גם מרווח הגחון צמח ב-40 מ"מ נוספים. חישוקי ה-17 אינטש משלימים את חבילת העיצוב.

הפריטראק חולקת את ריצפתה עם האלתיאה XL הארוכה. כאן מתבטא הדבר בנפח הטענה של כ-600 ליטרים המבטיחים מקום לכל ציוד הקמפינג וצעצועי הילדים. המושב האחורי גם ניתן לפיצול והזזה בטווח של 16 ס"מ. האבזור הסטנדרטי יכלול בקרת אקלים דו-אזורית, חיישני גשם, חיישני חניה, בקרת שיוט, מחשב דרך, חיישני אורות ונגן MP3 נשלט מההגה. על הבטיחות תופקד מערכת ESP, 6 כריות אוויר וחיישנים לניטור לחץ האוויר בצמיגים.

סיאט ישמרו על האופי הלטיני החם עם שני מנועי 2 ליטר חזקים, בנזין ודיזל. הראשון הוא מנוע ה-TFSI בעל 200 הסוסים, שיאיץ את הפריטראק ל-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות בלבד ועד למהירות של 213 קמ"ש כשצריכת הדלק הממוצעת היא 10.6 ק"מ לליטר. מנוע ה-TDI יעשה זאת תוך 8.7 שניות עם 204 קמ"ש מירביים ו-14.7 ק"מ לליטר. מערכת ההאלדקס תעביר את כל כוח המנוע אל הגלגלים הקדמיים ובמקרה של איבודי אחיזה תעביר עד 50% מהכוח אל הציר האחורי.

הצגת הבכורה של האלתיאה פריטראק תהיה בתערוכת ברצלונה בחודש יוני הקרוב. לישראל היא תגיע בחודשים הקרובים ומחירה טרם נקבע.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully