וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוטים בראש

ירון אדרי

24.5.2007 / 15:12

מה זה טנדר שחור מבחוץ, חזק מבפנים ויש לו סמל של פורד על הגריל? התשובה: פורד F-150 של סדנת 'ראש'

הפורד F-150 הוא הטנדר הנמכר ביותר ארה"ב וניתן להשיגו גם עם המנוע של מכונית העל של פורד ה-GT. בסדנה של 'ראש', כמו תמיד, לא הכי מרוצים מתוצרתה של פורד וכפי שעשו בעבר עם המוסטאנג, גם ה-F-150 זוכה לטיפול מעמיק עם השם המחייב.

100 יחידות בלבד של ה'נייטמר' יגיעו לייצור צבועות בשחור כמובן. מקדימה יקבל הטנדר-על פגוש ספורטיבי וגריל אלומיניום עמוק ומושחר. מאחור יבחינו המהדרין בפיות הכפולות של מערכת הפליטה. כנף אחורית תוצע כאופציה בתשלום.

ב'ראש' מציינים כי "המפלצת" תעשה שימוש במנוע ה-5.4 ליטר של פורד אליו ישודך מגדש-על המוכר של הסדנה שלזכותו עומדות לא מעט הצלחות (ע"ע מוסטאנג 'בלאק-ג'ק'). התוצאה אמנם רחוקה מה-GT העושה שימוש במנוע הנ"ל (ממנה הוציאו לאחרונה 'ראש' 600 סוסים), אך עם 445 כוחות סוס ומומנט של כמעט 70 קג"מ סביר כי הבעלים המאושרים יגיעו בזמן ללקוח המרוצה.

בכדי להתמודד עם עודף הסוסים בציר האחורי, תקבל ה-F-150 דיפרנציאל מוגבל החלקה. רף המהירות גם הוא מוגבל ולמרות שמהנדסי 'ראש' העלו אותו, הוא מסתכם ב-105 מייל לשעה (כ-170 קמ"ש). מאכזב לנוכח שלל השיפורים.

עבור התענוג להיות אחד ממאה, ידרשו הלקוחות לשלם על ה'נייטמר' 42 אלף דולרים שבנוסף לשדרוג הנ"ל, ייהנו מאחריות מיוחדת ל-3 שנים או 36 אלף מייל (כ-58 אלף ק"מ).

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully