וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח Gינטה

ירון אדרי

27.5.2007 / 10:41

השם ג'ינטה מוכר היטב לחובבי תעשיית הרכב הבריטית. כעת, לרגל חגיגות היובל, קבלו את ה-G50

תעשיית הרכב הבריטית של המאה הקודמת, סיפקה אינספור יצירות מוטוריות טהורות שעצם הזכרת שמן גובל בהטרדה מינית. רוצים דוגמה? האם השמות מורגן, בריסטול וטריומף אומרים לכם משהו?

בשנת 1958 הקימו ארבעת האחים לבית ווקלט את חברת ג'ינטה שהתמחתה בעיקר במכוניות מירוץ, אך לא התנגדה להפוך אותן גם למכוניות כביש. השנים הקשות שעברו על התעשייה הבריטית כמעט וגרמו להיכחדותה של ג'ינטה והישועה הגיעה מחברת LNT המתמחה בייצור והכנת מכוניות מירוץ.

החדשות החמות מבית ג'ינטה היא מכונית המירוץ G50 הכל חדשה שתושק בשנה הבאה, איתה תוביל החברה את חגיגות יובל השנים להיווסדה. כמתבקש, תציג ה-G50 יחס הספק-משקל אטרקטיבי כשאת 800 הק"ג שלה יניעו 300 הסוסים של מנוע ה-V6 של פורד.

כפי שניתן לראות מהדגם שבתמונות, העיצוב החיצוני עדיין אינו סופי והדגם צפוי לקבל מספר שינויים בכדי להתאימו בצורה אופטימלית למסלול המירוצים. המחיר לעומת זאת כבר ידוע ויעמוד על 35 אלף פאונד (כ-290 אלף ש"ח לפני מסים).

30 המכוניות הראשונות כבר עושות דרכן אל פס הייצור ובעוד מספר חודשים הן יקרעו את מסלול המירוצים. על גרסה חוקית לכביש לא מדברים עדיין בג'ינטה אבל כמו שאתם יודעים, אצל הבריטים הכל יכול להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully