וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סיאט רוצה פאסאט

30.5.2007 / 10:02

בשנת 2009 תציג סיאט מכונית משפחתית גדולה שתתבסס ככל הנראה על הפאסאט. בינתיים נסתפק באיורים

סיאט, החברה הטמפרמנטית בקונצרן פולקסווגן מודיעה היום על הכוונה לייצר שתי מכוניות מנהליםמשפחתיות גדולות במטרה להרחיב את היצע הדגמים של החברה הספרדית. נכון להיום, סיאט אינה מיוצגת בפלחי השוק של המשפחתיות הגדולות וכן מכוניות היוקרה, שכן היא הוגדרה כמותג הצעיר והספורטיבי שבקונצרן פולקסווגן. הסיבה לייצור מכוניות גדולות אלו לדברי סיאט נוסעת מהרצון לאפשר ללקוחותיה הצעירים של סיאט לגדול ולהתבגר עם מותגי החברה, מבלי שיצטרכו לעבוד למותגים אחרים, גם אם אלו שייכים לבית פולקסווגן. אל הסבר זה כדאי להוסיף את הנתון שפלח ה-B (משפחתיות גדולות) פופולרי מאוד באירופה ומציג מכירות של כ-1,147,200 יחידות בשנה וסיאט רוצה לנגוס גם כן בעוגה המתוקה.

עם זאת, בשוק זה צפויה לה תחרות לא קלה נגד ותיקות ממנה כמו ה-407 של פיג'ו, הסיטרואן C5 ושאר המתחרות מיפן ואף מבית. כמו כן, סיאט שמעולם לא התחרתה בשוק זה, תצטרך להוכיח את עצמה שם כשחקנית חדשה המגיעה דווקא מעולם המכוניות הקטנות והספורטיביות עבור צעירים, כך שהפניה למשפחות אינה בהכרח טבעית.

שתי המכוניות החדשות ייבנו במפעלי ההרכבה המשוכללים של סיאט בסמוך לעיר ברצלונה והן תגענה יגיעו לשוק בשנת 2009 בתצורת 4 דלתות וסטיישן החביב מאוד על האירופים. אולם, נכון לרגע זה, סיאט אינה חושפת פרטים אודות המכוניות החדשות, לא לגבי הממדים, המנועים או אפילו תצורה מוגמרת, מלבד מספר איורים.

אולם, גם אם איורים אלו רחוקים מאוד מהדגם הסופי, פה ושם ניתן למצוא דמיון לפאסאט של פולקסווגן והרי זה טבעי שהסיאט המשפחתית החדשה גם תתבסס על שלדת הפאסאט וכן אף תיעזר ביחידות הנעה דומות.

מסיאט ישראל נמסר כי הם מאוד שמחים על כך שסיאט העולמית החליטה להיכנס לקטגוריה. "אין לנו ספק שהרכב יהיה הצלחה כי אנשי סיאט גדלים עם המותג - התחילו עם באיביזה, עברו ללאון ומשם למשפחתית החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully