וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי חוזרת לישראל

אורן קוזלובסקי, ריידרס

30.5.2007 / 13:46

תחת יבואן חדש ועם המון תקווה לעתיד וורוד, או בעצם אדום דוקאטי, הושק אתמול מחדש המותג האקזוטי בישראל

מותג האקזוטיקה ה'דו-גלגלית' מאיטליה משווק כבר מספר שנים בישראל, אך בתקופה זו הוא החליף יבואנים, בעלויות ובעלי עניין רבים. לאחר הפסקה של כשנה בייבוא אופנועי דוקאטי, חודשה אתמול פעילות השיווק תחת שרביטה של חברת א.ב. ליגל.

כחלק מאסטרטגיית השיווק הופרד המותג היוקרתי משאר מותגי היבואן. אופנועי דוקאטי יוצגו החל מהיום בבית דוקאטי החדש שנפתח ברחוב, סאלמה 3 שבתל אביב, לצד אביזרים ומוצרי תרבות ופנאי אחרים הנושאים את סמל החברה.

ההשקה נערכה בסגנון ה-MTV באולם ה"סטופה" התל-אביבי. לצד דוגמניות וכנריות מפזזות, הוסר הלוט מעל אופנוע הדגל של החברה, הדוקאטי 1098S שיעלה כ-235,000 שקל לרוכב שידע להעריך ויוכל לשלם על יצירת האומנות הזאת.

השנה, לאור תקנות הרישוי החדשות, הוצג לראשונה גם אופנוע דוקאטי המיועד לבעלי רשיונות חדשים המוגבלים לכלי רכב דו גלגליים בעלי מנוע בעל הספק מונמך של 33 כ"ס. לרוכבים אלו הוצג אתמול המונסטר 695 עם שתי גרסאות מנוע, האחת רגילה והשנייה כאמור מוגבלת. שני האופנועים עמדו זה לצד זה מבלי שאיש מהנוכחים יוכל להבדיל מיהו מי. את המונסטר על שתי גרסאותיו ניתן יהיה לרכוש תמורת כ-87,000 שקל, את הגבלת ההספק ניתן יהיה להסיר במוסך היבואן לאחר שבעל האופנוע יציג רשיון המעיד כי הוא זכאי לרכוב על כל אופנוע.

יהיו גם אביזרים

בראיון עם אלון קובי, מבעלי החברה, נאמר לנו כי הפרדת המותג והוספת אביזרים נלווים המקיפים את חיי הרוכב, הנם חלק מהצעדים שננקטו כדי להבטיח את הגברת הנוכחות של דוקאטי בישראל. לדבריו, כל אדם שיכנס לאולם התצוגה יוכל לצאת עם פיסת אקזוטיקה אפילו אם הוא עצמו כלל לא רוכב על אופנוע. "את הסמל דוקאטי יוכלו לרכוש אצלנו על כוסות אספרסו, מיניאטורות, חולצות ובעצם כל אביזר אחר העולה על הדעת" אמר אלון קובי.

חידוש נוסף עליו נתבשרנו, הוא כי לראשונה בתולדות המותג בארץ, יאפשר היבואן לבעלי דוקאטי לבחור מוסך מטפל, בנוסף למוסך המרכזי ברחוב בר יוחאי בניהולו של נועם חצור. כעת ישנם שני מוסכים מורשים נוספים בהם ניתן לטפל בלקוחות גם בתקופת האחריות.

בהשקה נפקד מקומו של האופנוע החדש והמדובר, ה'היפרמוטארד' שהוצג השנה. האופנוע, כך הובטח לנו יגיע לארץ כבר בחודש הבא. עוד הובטח כי כבר בחודש הבא תחל חברת ליגל בהקמת מועדון לקוחות שמטרתו - חיזוק הקשר האישי עם כל רוכב והגברת גאוות היחידה בקרב בעלי דוקאטי בישראל. מועדון דוקאטי הישראלי יפעל במתכונת מועדוני ה-DOC (מועדון בעלי דוקאטי) הפועלים בעולם.

מבחנים ל'מונסטר' 695 וה-1098 תוכלו למצוא כאן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully