וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אורחים בפרודרייב

ירון אדרי

1.6.2007 / 10:10

רוצים לדעת איך בונים לסולברג את ה-STI ואיך עובדת קבוצת המירוצים של אסטון-מרטין? 'פרודרייב' פותחים את הדלתות

השם פרודרייב מוכר היטב לחובבי המירוצים והרכב, בעיקר תודות לסובארו אימפרזה STI הכחולה שמככבת מזה שנים רבות על מסלולי העפר והאספלט של אליפות הראלי העולמית. פרט לסובארו, אחראית החברה הבריטית על עוד מספר רב של רפליקות ספורט ומירוצים ולאחרונה עלתה לכותרות בעיקר לרגל רכישתה מפורד את אסטון-מרטין.

רכישתה של האסטון-מרטין היא חלק מאסטרטגית הגידול של החברה, כשלצידה עומדים בתי השקעות מחצי האי-ערב (למרות שמועות בענף הרכב העולמי על רצונם של המשקיעים הערבים לחזור בהם מהחלטתם). הצעד המשמעותי הבא אותו מתכוונים בפרודרייב ליישם כבר ב-2008 הוא הכניסה אל ליגת המירוצים הבכירה והתובענית ביותר בעולם, הפורמולה 1.

בינתיים, עד היום שבו נראה את קצב התקדמות קבוצת הפורמולה 1 שלה (הסובארו בראלי לא הכי מצליחה), פותחת פרודרייב את שערי מטה הספורט שלה בבאנבורי בריטניה לקהל הרחב כשההכנסות כולן תיתרמנה לבית החולים לילדים באוקספורד. תמורת 12 פאונד (כ-100 ש"ח) למבוגר ו-6 פאונד לילד, יוכלו המבקרים לראות מקרוב את כל מכוניות המירוץ של פרודרייב כמו הסובארו STI והסובארו גרופ-N וגם את האסטון-מרטין DBR9, DBRS9 והראלי GT. כמו כן, יוכלו המבקרים להגיע עד למחלקות המחקר, הפיתוח והייצור שם יוכלו הם להציג שאלות למהנדסי המירוץ של החברה.

בצד המעניין יותר של המפעל, ייערכו מופעי ראווה של נהגי האסטון-מרטין DBR9 העתידה להתחרות בחודש הבא במירוץ 24 השעות של לה-מאן. ג'וני הרברט ודויד ברבהאם, יחד עם צוות הפיטס, ידמו עבור הקהל את תהליך עצירת הפיטס בזמן אמיתי. גם הסובארו של פטר סולברג תגיע לעמדת הסרוויס בא יראו אנשי הצוות את אופן הטיפול במכונית הראלי.

אז אם אתם מתכננים להגיע לבריטניה ב-14 וב-15 ליולי, הביקור במטה פרודרייב נראה כהזדמנות חד-פעמית אותה חבל לפספס. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר פרודרייב הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully