וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת M ל-X5 של ב.מ.וו

2.6.2007 / 10:50

ב.מ.וו חושפת גרסת ספורט לרכב ה'כביש-שביל' הפופולרי שלה, אבל עם "355" כ"ס ולא 507 כמו ב-M5

"ל-X5 החדש יש תכונות חדשות באוריינטציה ספורטיבית" מצהירים ב.מ.וו בהודעה הרשמית על חשיפת גרסת M ל-X5. בתחילה, ציפינו לשמוע את כל המזמורים המתבקשים מהצהרה בומבסטית שכזו – מתלים מונמכים ומוקשחים, חוויית נהיגה משופרת, האצות פרועות וכמובן מנוע ה-V10 על 507 סוסיו שישכון בחזית.

אבל החבר'ה מבוואריה החליטו להסתפק בהארכת רשימת האבזור ושדרוגה מעלה על ידי תוספת חישוקי 19 או 20 אינטש (בהתאם לבחירת הלקוחות), להציע אותו במספר צבעים אופייניים, עוד עור ואלומיניום בתא הנוסעים, הפגושים האגרסיביים וכיול חדש למתלים. אבל מה חסר בחבילה? מנוע של חטיבת ה'מוטור-ספורט' של ב.מ.וו.

אז במקום עשרה צילינדרים מסודרים ב-V ומפיקים מעט יותר מ-500 סוסים, מקבלים בעצם, את אותו מנוע "סטנדרטי" של גרסת ה-4.8 ליטר הבכירה במשפחת ה-X5 עם 355 סוסים.

ב.מ.וו מספרים שנתונים אלו מספיקים ל"כאילו" X5-M כדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות ומשם להמשיך לעבר מהירות מרבית מוגבלת ל-241 קמ"ש. נכון, אלו נתונים מכובדים לכל הדעות, אבל אנחנו לא מחפשים נתונים מכובדים במכונית העונדת את הסמל המחייב M על עכוזה – אנחנו רוצים מכונית שגורמת לנו להרגיש את דחף התאוצות באברים הפנימיים ויודעת לצאת ל'דריפטים' עד שנגמרים הצמיגים או הדלק במכל, לא נתון צריכת דלק מתייפייף או עוד אייקון שנשות ארה"ב יכולות לנפנף בו בזמן הסעת הילדים לבית הספר הייסודי.

פייר? התאכזבתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully