וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל באימונים קשה בקרב

אילן אשל, אתר השטח הישראלי

3.6.2007 / 18:09

עוד יום אימונים מבית ה'עמותה לספורט מוטורי' ו'מועדון מרוצי ישראל' התקיים באזור הדמדומים של חוק המירוצים

חלפו כבר חודשים מאז הוסדר הספורט המוטורי בחוק ועדיין אין פעילות ממוסדת ומאורגנת כפי שנכתב בחוק. תחת זאת עדיין מתקיימים פה ושם "אימונים". "אימון" שכזה נערך בסוף השבוע האחרון במשולש הזהב של ספורט הראלי בישראל. 17 נהגים התייצבו לאימון שנערך בואך רוחמה. לנהגים חיכה מסלול טכני בעל לא מעט מקפצות, שבילים, עליות ומורדות, שאף גבו מחיר כבד מלא מעט נהגים. בסיום הארוע סוכם בשביעות רצון כי לכולם שלום ובזכות ההקפדה על אמצעי שליטה ומיגון לפי התקן הבינלאומי.

תקרית אחת נרשמה במהלך האימון כאשר אילן (אימפרזה), לקח את הסיבוב מהר מידיי ומצא עצמו חונה בתעלה. ניתן היה להבחין היטב איך כלוב הבטיחות ברכב שהתהפך שימש "חומת מגן" ליושבים ברכב, אשר יצאו ללא שריטה. חלק מהנהגים פרשו בטרם זינוק, מבעיות טכניות ותקנוניות, אך האימון יצא לדרך, למרות פרישות אלה וללא תלונות קולניות מדי.

בין הנהגים הבולטים היו יובל מלמד ודני לוי, שניהם חזרו לאחרונה מהשתתפות בראלי ירדן. ניתן היה להבחין גם בעין בלתי מזוינת כי הם נוהגים מהר. נהג בולט אחר היה אלי אבוחצירא, שהרשים עם הפיג'ו 106 וקבע את הזמן הטוב בקבוצת קט' S - אלי רשם פער של יותר מחצי דקה על מתחריו – שאפו לנהג המבריק. לאחר התפזרות האבק סוכם כי האווירה הייתה מעולה בפיטס והרושם כי הכל דפק כמו שעון נוצר אצל המשתתפים ומעט הקהל שהגיע כדי לחזות בספורט מוטורי משובח תוצרת בית.

רוצים עוד? כנסו לסרט הוידאו בלינק המצורף.

תוצאות אימון ראלי רוחמה

1. יובל מלמד ומיקי יוחאי 27:13.28
2. דני לוי ואיזי ארגמן 28:22.89
3. איציק בריל וחזי בצלאל 28:24.69
4. צבי לייט ואורי כהן 28:38.56
5. מישל גדז' וגידי קורנין 28:48.43
6. נתן פליי ואלכסנדר ריבלקו 29:47.48

* הכותב אילן אשל, נמנה על צוות כתבי אתר השטח הישראלי

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully