וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן ביניים

ירון אדרי

7.6.2007 / 12:47

יש אנשים של שחור או לבן ויש אנשים שמתפשרים על אפור. אופל לא מתפשרת ומציגה אלטרנטיבה לכולם

לפני מספר חודשים הציגה אופל את הגרסה החמה לקורסה. עם 192 כוחות סוס למכונית הסופר-מיני, ה-OPC יותר רותחת מחמה, כזאת שלא מתפשרת והיא גם נראית כזאת. אופל לא שכחה שיש אנשים פחות קיצוניים ועבורם הוצגה גרסת הספורט הפושרת עם 125 הסוסים. ומה באמצע? גרסת ה-GSi החדשה היא התשובה.

השם GSi גורר אחריו היסטוריה ארוכת שנים ואופל בחרו בו לגרסת הביניים החמה. עם מנוע טורבו 1.6 ו-150 כוחות סוס, ה-GSi פחות חזקה ופחות מוקצנת מה-OPC, כזאת שלדעתה של אופל תתאים לרבים מחובבי המותג. דף הנתונים מראה כי ההבדל בביצועים לא כל כך גדול. ה-GSi מאיצה תוך 8.1 שניות למאה קמ"ש, 9 עשיריות השנייה איטית יותר מה-OPC ועם 210 קמ"ש מירביים, היא איטית ב-15 קמ"ש.

גם העיצוב החיצוני יותר "פרווה". את התחושה הספורטיבית הקלילה נותנים פגושים וחצאיות צד כמו גם הספוילר האחורי וחישוקי ה-17 אינטש. המרכב עצמו הונמך ביחס לדגמים הסטנדרטיים ב-18 מ"מ מקדימה ו-15 מ"מ מאחור. המראה הספורטיבי יגיע אל תוך תא הנוסעים עם מושבי ספורט, הגה עור, דוושות אלומיניום ונגיעות קלות של הצבע האדום. את הקורסה ניתן יהיה להשיג גם בתצורת 3 דלתות וגם 5 דלתות.

הקורסה GSi תיחשף בתערוכת ברצלונה שנפתחת היום. עלייתה ארצה עומדת כרגע בסימן שאלה. ב-UMI שוקדים כרגע על שיווקה של גרסת ה-1.4 העממית ובהתאם לתגובות הציבור, יחליטו עם לחזק את ההיצע עם אחד מדיגמי הספורט.

במקביל לגרסאות הספורט, שוקדים באופל על הצגתה של גרסת "כאילו-שטח" לקורסה, מה שמעלה מספר תהיות. פולקסווגן, יריבתה המושבעת של אופל, הציגה אף היא לא מזמן גרסת "כאילו-שטח" לפולו, מייד לאחר הצגת ה-GTI. האם מישהו כאן מעתיק?

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully