וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב

ירון אדרי

8.6.2007 / 10:53

יניב בוסקילה חזר מרוצה מהראלי בפינלנד, היישר לפתיחת בית הספר לנהיגה מתקדמת 'טופ דרייב' שבבעלותו

יח"צ - חד פעמי

שבועיים אינטנסיביים עברו על נהג הראלי הישראלי יניב בוסקילה. בתחילה היה זה מירוץ הראלי בפינלנד אליו נסע להתחרות מול עשרות פינים צמאי אדרנלין, כפי שדיווחנו לכם כאן בוואלה! רכב. בוסקילה התחרה במסגרת מירוצי חברת 'ראלי-ארט' לגילוי כשרונות צעירים. את המירוץ שנערך לאורכם של 140 ק"מ תחרותיים, סיים בוסקילה במקום החמישי בקטגוריה בה התחרה, רכוב על המיצובישי איבו 3.

מירוץ הראלי נערך בחסות חברת 'ראלי-ארט' ובשיתוף עם 'ראלי סנטר', בית הספר לנהיגת ראלי של אלוף העולם לשעבר ו-4 פעמים מנצח הדקאר, ארי ואטנן. היכולת אותה הציג בוסקילה הרשימה את מנהל ההדרכה של בית הספר, ג'רקו מיטנן, בעיקר לנוכח האימונים המעטים אותם עבר ביחס לנהגים המקומיים.

שבוע לאחר המירוץ, ערך בוסקילה את אירוע ההשקה לבית הספר לנהיגה מתקדמת 'טופ דרייב', אותו הקים בחיפה. לאירוע שנערך בחסות 'סיאט' ו'קל אוטו', הגיעו אנשי ציבור, ספורטאים ומנהלי חברות בכירים. כעת, לאחר מספר חודשים של עבודת הכנה, תחל פעילותו השוטפת של בית הספר כשהדובדבן על פי בוסקילה הוא שיתוף הפעולה עם 'ראלי סנטר' בפילנד.

הצלחתו של בוסקילה במירוץ ואהבתו לספורט ולהדרכות, חיזקה את הקשר עם בית הספר של ואטנן שהביע רצון לשיתוף פעולה עם 'טופ דרייב'. אריק גז, מנהל השיווק של 'טופ דרייב' מוסר כי כבר בעתיד הקרוב יצאו קבוצות ישראליות לקורסים בני שלושה ימים בפינלנד.

בשבועות הקרובים ימשיך יניב במתכונת אימונים במקביל לפעילות ההדרכה ובעוד חודשיים עתיד הוא להשתתף במירוץ ראלי במסגרת אחת מאליפויות פינלנד המקצועניות כשלנותני החסות הישראלי יצטרף ואטנן.

פרטים נוספים אודות בית הספר 'טופ דרייב' ותוכניות ההדרכה ניתן להשיג אצל אריק גז בטלפון 054-4986120.


צילום וידאו ועריכה: יח"צ

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully