וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנה מיוחדת לסרט 'סופרקרוס'

אורן קוזלובסקי, ריידרס

10.6.2007 / 11:50

רוצים להשתתף בהקרנה מיוחדת לסרט סופרקרוס? כנסו, קראו והשתתפו בהגרלה ו-40 מכם יוכלו להיות שם עם חבר או חברה

יח"צ - חד פעמי

באיחור של שנה מגיע לישראל הסרט סופרקרוס, להיט קיץ קליל המספר על ההווי שמסביב לספורט המוטורי השני בחשיבותו בארה"ב. סרט המשלב קטעי אקשן ורכיבה ממרוצים אמיתיים עם צילומים מרהיבים של אופנועי סופרקרוס וסופרמוטו במסלול ובשטח הפתוח. ההקרנה המיוחדת לחובבי הרכיבה והספורט המוטורי נקבעה ליום הראשן של החופש הגדול, ה-20 ביוני, כדי להדגיש את חשיבות הקהל הצעיר בספורט זה.

וואלה! רכב ואתר ריידרס מציעים לכם 40 כרטיסים זוגיים להקרנה מיוחדת של הסרט וכל שעליכם לעשות כדי לקחת חלק בהקרנה המיוחדת, זה להכנס לריידרס, לרשום כתגובה בתחתית העמוד שבקישור המצורף, משפט או שניים המסביר - למה הכי טוב אופנוע בישראל. את המשפט המסביר יש להתחיל כך "בישראל, הכי טוב אופנוע כי..."

40 המגיבים שישלפו מתוך הכובע ב-14 ביוני, יזכו בכרטיס זוגי להקרנה המיוחדת בעזריאלי בתאריך ה- 20 ביוני. הזוכים יקבלו הודעה במייל חוזר לפי הכתובת הדואר האלקטרוני שישאירו ויוכלו לקבל את הכרטיס ביום ההקרנה מחוץ לאולם הקולנוע.

סופרקרוס - הספורט שמאחורי הסרט

מדובר בענף ספורט מוטורי שמזנק קדימה ומצוי במקום השני בארה"ב אחרי NASCAR. סופרקרוס פופולארי בייחוד בקרב בני נוער כשרוב הרוכבים הם בני 16-25. הטובים מביניהם נחשבים לספורטאים שרמת הכושר שלהם היא מהגבוהה בעולם. מצבם הגופני שם אותם בשורה אחת עם מתאגרפים, שחקני פוטבול וכדורגל.

בסופרקרוס נמצא הכסף הגדול. רוכבים בתחילת דרכם יכולים לעשות סכום בן 6 ספרות בשנה והאלופים האמיתיים יכולים אפילו להגיע למיליון דולר. הכסף מגיע מחוזים עם חברות השווים בין 30 אלף דולר לחצי מיליון דולר ובעונה עצמה כמיליון דולר מגיעים לרוכבים בתור פרסים ומוצרים נלווים.

סופרקרוס הוא הספורט המוטורי היחיד שאופנועים במשקל 90 ק"ג טסים באוויר למרחק של כ-25 מטר. הספורטאים המיומנים מסוגלים לבצע קפיצות במהירות של 90 קמ"ש. הופרקורס הוא השילוב האולטימטיבי בין ספורט מוטורי בדרגה הכי גבוהה לבין הריגושים וההרפתקנות האתלטית של ביצועי האקסטרים של ימינו.

כמה מילים על הסרט

"סופרקרוס" הוא סרט אופנוענים המספר את סיפורם של שני אחים המתגברים על קשיים רגשיים ופיזיים בניסיון להשאיר חותם של אלופים בעולם התחרותי של מרוצי הסופר קרוס. הבעיות של שני האחים מקבלות משנה תוקף בעקבות הבחירות שלהם בחיים והחלטתם להפוך למתחרים וליריבים.

קייסי קרלייל (סטיב האווי) הוא אופנוען זהיר יותר מאחיו הצעיר, טריפ (מייק ווגל), שיש לו יותר כישרון טבעי אבל הוא לוקח יותר מדי סיכונים. כשקייסי נענה להצעת חסות שקיבל עבור המירוצים נוצר קרע בין האחים. טריפ נאלץ ללכת על זה לבד מה שהופך אותו לאופנוען מטעם עצמו ללא נותן חסות. אבל כשתאונה מאיימת על עתידו ומחסלת את קריירת האופנועים שלו, קייסי והוא מבינים שהם צריכים לשים בצד את חילוקי הדעות ביניהם ולעבוד יחד כדי לעזור לקייסי לנצח את אלופי העולם בסופרקרוס.

אז תנו גז! בהצלחה!!!

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully